Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v sinkku, en ole ollut sinkku kuuteen vuoteen, miten nykyään ollaan sinkkuja

Vierailija
10.03.2018 |

Ei ole tinderit tuttuja. Pitäiskö vaan luovuttaa heti :) Suomi24 jotain ihan järkevänkin olosia, mutta ei ne kyllä sillonkaan sitä ollut kun viimeksi siellä kävin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut sinkku 4 vuotta enkä ole käyttänyt mitään seuranhakusivustoja.

Sinkkuna on ihanaa! Kukaan tai mikään ei rajoita, voi vain nauttia elämästä ja keskittyä olennaiseen :)

Vierailija
2/3 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen ollut sinkku 4 vuotta enkä ole käyttänyt mitään seuranhakusivustoja.

Sinkkuna on ihanaa! Kukaan tai mikään ei rajoita, voi vain nauttia elämästä ja keskittyä olennaiseen :)

Kiva kuulla :) ei mua kyllä parisuhdekaan rajoittanut, oli ensimmäinen (pitkä sinkkuus ennen) ja ainoani, me kai vaan kasvettiin erilleen vai miten se kuuluu sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tinderit tuttuja. Pitäiskö vaan luovuttaa heti :) Suomi24 jotain ihan järkevänkin olosia, mutta ei ne kyllä sillonkaan sitä ollut kun viimeksi siellä kävin.

Laita vain rohkeasti suomi24 profiili ja tinder... Ethän sinä tarvitse kuin yhden sinulle sopivan sieltä. Varaudu kuitenkin monenmoista pelaajaa ja säheltäjää siellä vastaan tulee. Esitä ennen näkemistä itsellesi tärkeitä kysymyksiä niin ei tarvi sitten livenä todeta, että toinen hakee seikkailua ja toinen pitempiaikaista kumppania jne. Itse olen löytänyt kumppanin suomi24 ja välillä tuntui jo kuin neulaa heinäsuovasta haki. Nopeasti näkemään ja kahville niin siitä selviää toimiiko kemiat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi