Tietääkö kukaan, että oliko Irwin goodman (eli Antti Hammarberg) lyhyt vai pitkä
Vaiko keskimittainen?
Tietäisikö joku jopa tarkan pituuden?
Kommentit (22)
Lyhyt se oli. Oisko about 170cm ollu
Miksi? Kuvissa näyttää aika pitkältä kaverilta. Soita Veksi Salmelle.
Irwinin pituus oli jotain 160cm ja jtn..
En muista tarkaa. Oisko ollu 168cm. Jossain lehessä oli juttua!
Pitkä oli, on tullut tavattua joskus.
Irwin asui naapurissani Lielahdessa 70-luvulla, oli mielestäni noin minun pituiseni. Olen 180cm, ja tuo yllä kerrottu 184 saattaa olla oikein.
Mummoni joka joskus nurena tapasi kerran Irwinin, kertoi kerran ett tämä oli häntä kymmenen senttiä pidenmpi. Koska mummoni oituus on 168 senttiä, sanoisin Goodmanin olleen noin 177-180 senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Irwinin pituus oli jotain 160cm ja jtn..
En muista tarkaa. Oisko ollu 168cm. Jossain lehessä oli juttua!
Tämä on aivan täyttä puppua. 168cm? Pikemminkin 186cm..
Näin irwinin joskus olen itse 175cm ja hän oli ihan huomattavasti minua ismompi
Kyllä Irwin aika pitkä oli,mutten muista kuinka pitkä.
Oli oikeastaan aika komea mies,etenkin sitten kun vähensi reilusti alkon käyttöä.
Pitkä oli. Näin hänet lapsena isäni kanssa. Isäni on 182cm, Irwin oli pitempi. Seisoivat vierekkäin.
Lyhyt. Alle 170 senttiä muistaakseni.
Miks helkutissa nämä vastaukset vaihtelevat niin paljon 😅
Varma tieto tämä, että Irwin oli reilusti yli 180cm pitkä.
Eräs tuttuni on 186cm ja Irwinin kans seisoneet naamakkain. Eli Irwin oli ainakin n 183- 184cm.
pitää paikkansa 184cm
Jokainen tietää, että Spede oli pitkä
Vierailija kirjoitti:
Miks helkutissa nämä vastaukset vaihtelevat niin paljon 😅
Näkömuistiin perustuvia arvioita, joku pistää sivussa omiaan. Kuvien perusteella joita google löytää sanoisin noin 180, tosin joissakin kuvissa joissa näkyy kengät irwin käytti myös muutaman sentin korolla olevia kenkiä.
Vexi Salmen olen nähnyt junassa, näytti noin mun pituiselta, joissakin kuvissa (kengät ei näy) irwin näyttää pikkasen pidemmältä, joten se 180+ vaikuttais sopivalta arviolta.
Pitkä oli. Muistaakseni joskus luin jostain, että 184cm.