Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies rikastuu

Vierailija
10.03.2018 |

Hyppääkö nuorempien naisten mukaan? Tavattiin köyhinä, minä olen yhä suht köyhä mutta mies on vaurastunut. Vaihtaako minut pian nuorempaan? Avioehtokin on:(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu miehestä.

Vierailija
2/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ajatellaana tilanne toisinpäin: olisitko sinä jättänyt miehesi nuorempana siinä tapauksessa että huomattavasti rikkaampi, komeampi mies olisi vikitellyt sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että vaihtaa. :D

Vierailija
4/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen markkina-arvo nousee kun hän rikastuu, mutta jos kotona kaikki on hyvin niin ei välttämättä vaihda mihinkään.

Vierailija
5/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaminen todennäköisesti johtaisi vain ojasta allikkoon. Nykyinen naisensa osaisi ehkä käyttää rahaa paremmin kun taas uusi saattaisi hukata miehensä rahat jo lyhyessä ajassa ja jättää sen jälkeen tämän miehensä vuorostansa. Mies saisi maistaa omaa lääkettään ja palata taas oman kultansa kainaloon.

Vierailija
6/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle miehelle on varmasti outo tilanne kun yllättäen huomaa olevansa hyvin haluttu. Jos itse yllättäen saisin miljoonien omaisuuden ja nousseen elintason takia puolta nuoremmat naiset olisivat kiinnostuneita, niin kuka tietää...

Vierailija
7/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaihtanut, avioehtoa ei tosin ole. Samalla tavalla elellään kuin ennenkin.

Vierailija
8/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaminen todennäköisesti johtaisi vain ojasta allikkoon. Nykyinen naisensa osaisi ehkä käyttää rahaa paremmin kun taas uusi saattaisi hukata miehensä rahat jo lyhyessä ajassa

Kerrotko vielä miten nainen hukkaa miehensä rahat? Jos esim. miljoona pitää tuhlata niin shoppaileeko nainen 2000 euron arvoisia käsilaukkuja 500 kpl? Mihin hän voi piilottaa laukut? Ja miksei mies sano mitään siinä vaiheessa kun luottokorttilasku tulee esim. ensimmäisistä 50 laukusta?

Vierailija
9/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin avioehtoko sua nyt harmittaa?

Vierailija
10/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on avioehto tehty kun olitte molemmat köyhiä, niin kyllähän se mies on alusta asti pedannut vaihtamista sopivampaan saatavilla olevaan tilaisuuden tullen.

Vierailija
11/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtaa, jäät puille paljaille, ilman rahaa ja ilman miestä, damn. :D

Vierailija
12/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa järjestä joku nuori hemaiseva nainen sille. Siis nainen jonka kanssa sulla on diili. Mies dumppaa sut ja ottaa sen naisen. Se nainen pelailee sitä miestä, murjoo ja sortaa ja särkee sydämen. Lopulta mies on ihan hajalla ja haluaa palata sun luo. Voit sitten päättää mitä teet... otatko sen takaisin vai et... jokatapauksessa saat miehestä yliotteen, saat olla sen pomo... ja osan sen rahoistakin voit saada.

Vierailija
13/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette aikanaan köyhinä tehneet avioehdon?

Vierailija
14/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas olet miestäsi kohdellut kun pelkäät, että on parempaan vaihtamassa?

Vierailija
15/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen mies voi luottaa täysin? Sinuun, joka otit hänet ilman rikkauksia. Älä skitsoile, vaan pysy luotettavana kumppanina. 

Vierailija
16/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mekin tehtiin avioehto, vaikka molemmat oltiin köyhiä opiskelijoita. Vanhempani kun ovat varakkaita ja oli tiedossa, että jossain vaiheessa mulle tulee iso perintö. 

Vierailija
17/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena että itse tienatut rahat on itse tienattuja, eikä kuulu erotilanteessa toiselle. Oon tota mieltä vieläkin mutta onhan se pskamaista jos toi vaihtaa nuorempaan rahojensa kanssa.

Kiitos teille vastauksista.. sain ajateltavaa. T. ap

Vierailija
18/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulkokultaisen miehen olet valinnut? Jos rakastuit hölmöön, mutta komeaan mieheen, saattaa vaihtaakin. Jos sen sijaan olet nainut sielunkumppanisi ja yrittänyt tehdä hänet onnelliseksi kykyjesi mukaan, niin tuskin.

Vierailija
19/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa mulle että MIKSI ihmiset menevät naimisiin?

Mm. tämä keskustelu sai mut jälleen kerran pohtimaan tätä. Kuten tosi moni muukin av-keskustelu.

Vierailija
20/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mekin tehtiin avioehto, vaikka molemmat oltiin köyhiä opiskelijoita. Vanhempani kun ovat varakkaita ja oli tiedossa, että jossain vaiheessa mulle tulee iso perintö. 

Voin ihan rehellisesti sanoa, että normaali varallisuus ja tulot mun perheessä on ollut. Jokainen käsittää vain rikkaan eri tavalla, toisille pienikin raha on suuri. Työllä ja säästäväisyydellä jokaisella on siihen mahdollisuus, mutta ei sillä silti rikastumaan pääse. Mutta avioehto ehkä sillä, että se sulkee pois sen että toinen ei ole rahan perässä taikka pystyy itse näyttämään myöskin sen että haluaa tulla toimeen täysin omillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan