Seksilelujen myynti
Onko hei kenelläkään tietoa mihin voi laittaa myyntii seksilelun? Kyseessä on sellainen tapaus että tuli tehtyä vahinko ostos, eikä kyseistä lelua ole lainkaan käytetty. Kyseessä on myöskin aika kallis lelu niin ei huvittaisi heittää pois, vaan myydä jossain, seuraava saa sit halvemmalla. Tori ei hyväksynyt ilmoitusta ilman kuviakaan, face kirppikselle en omalla naamallani viitsi laittaa, onko muita?
Kommentit (16)
Tori.fissä olen myynyt ja käytetyt menee kuin kuumille kiville.
Entä huutonet? Mikä lelu muuten kyseessä?
Löysitkö paikan missä on mahdollista myydä ko. leluja? Minullakin olisi uusi ja käyttämätön lelu, jonka pitäisi nyt myydä.
Jos käytettynä myy niin kirpputorinet k18 sivulla niit ainaki tarjotaan, en tiedä kuinka miehet ostaa
Jos on avaamaton tuote missä edelleen koskemattomat sinetit, niin tarkista kaupan palautuspolitiikka. Muussa tapauksessa Tori tai Huuto, mutta en tiedä kieltääkö niitten käyttöehdot käytettyjen seksituotteiden myynnin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on avaamaton tuote missä edelleen koskemattomat sinetit, niin tarkista kaupan palautuspolitiikka. Muussa tapauksessa Tori tai Huuto, mutta en tiedä kieltääkö niitten käyttöehdot käytettyjen seksituotteiden myynnin.
Paketissa ei ollut yhtään sinettia. Tuote tilattu Suomessa toimivalta "ulkomaiselta yritykseltä" ja palautuspolitiikkaan kuuluu palautusmahdollisuus yhdellä pienellä ehdolla. Palautus osoite on Ruotsissa ja lähetyksestä on maksettava itse (n. 25e).. Tässä se ongelma onkin.
Huutonet. Mikä lelu kyseessä, kiinnostaa?
Yritin laittaa linkkiä, ilmeisesti ei ollyt hyväksyttävää ku ei mennyt julkaisuun
Hae Googlella - Oxana Pussy and Ass
Annat ens jouluna appiukolle lahjaksi.
Mulla ois valtava valikoima myyntiin. Hitto ku tietäs misä myis.
Sama ongelma.valmistan itse puusta ja metallista erotiikkaa käytettäviä välineitä.piiskoja,penkkejä,ja paljon muuta.en viitsi myydä omalla nimellä töissä niin missä ihmeessä näitä vois myydä?ja on itselläkin noita vahinko ostoksia käyttämättä ja paketissa.ei vaan ole missä myydä
Olen ostanut ja myynyt mm torissa käytettyjä putsattuja seksileluja. Ainakin ennen onnistui kun muutti nimeä hieman ja otti kuvia vain yksityiskohdista. Puusepälle vinkiksi; laita joku toiminimi tms pystyyn ettei tarvi omaa nimeä käyttää.
Puusta ja metallista valmistava nikkari, laita joku linkki, millaisia teet
Osto- ja myynti-ilmoituksia BDSM - leluista ainakin löytyy bdsmbaari sivuston foorumista.
Ei vaan noit taida pystyä myymää missää, tietääkö kukkaan?
-ap