Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelujen myynti

Vierailija
10.03.2018 |

Onko hei kenelläkään tietoa mihin voi laittaa myyntii seksilelun? Kyseessä on sellainen tapaus että tuli tehtyä vahinko ostos, eikä kyseistä lelua ole lainkaan käytetty. Kyseessä on myöskin aika kallis lelu niin ei huvittaisi heittää pois, vaan myydä jossain, seuraava saa sit halvemmalla. Tori ei hyväksynyt ilmoitusta ilman kuviakaan, face kirppikselle en omalla naamallani viitsi laittaa, onko muita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan noit taida pystyä myymää missää, tietääkö kukkaan?

-ap

Vierailija
2/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fissä olen myynyt ja käytetyt menee kuin kuumille kiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä huutonet? Mikä lelu muuten kyseessä?

Vierailija
4/16 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö paikan missä on mahdollista myydä ko. leluja? Minullakin olisi uusi ja käyttämätön lelu, jonka pitäisi nyt myydä. 

Vierailija
5/16 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytettynä myy niin kirpputorinet k18 sivulla niit ainaki tarjotaan, en tiedä kuinka miehet ostaa

Vierailija
6/16 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on avaamaton tuote missä edelleen koskemattomat sinetit, niin tarkista kaupan palautuspolitiikka. Muussa tapauksessa Tori tai Huuto, mutta en tiedä kieltääkö niitten käyttöehdot käytettyjen seksituotteiden myynnin.

Vierailija
7/16 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on avaamaton tuote missä edelleen koskemattomat sinetit, niin tarkista kaupan palautuspolitiikka. Muussa tapauksessa Tori tai Huuto, mutta en tiedä kieltääkö niitten käyttöehdot käytettyjen seksituotteiden myynnin.

Paketissa ei ollut yhtään sinettia. Tuote tilattu Suomessa toimivalta "ulkomaiselta yritykseltä" ja palautuspolitiikkaan kuuluu palautusmahdollisuus yhdellä pienellä ehdolla. Palautus osoite on Ruotsissa ja lähetyksestä on maksettava itse (n. 25e).. Tässä se ongelma onkin.

Vierailija
8/16 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet. Mikä lelu kyseessä, kiinnostaa?

Vierailija
9/16 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa linkkiä, ilmeisesti ei ollyt hyväksyttävää ku ei mennyt julkaisuun

Hae Googlella - Oxana Pussy and Ass 

Vierailija
10/16 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ens jouluna appiukolle lahjaksi.

Vierailija
11/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois valtava valikoima myyntiin. Hitto ku tietäs misä myis.

Vierailija
12/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma.valmistan itse puusta ja metallista erotiikkaa käytettäviä välineitä.piiskoja,penkkejä,ja paljon muuta.en viitsi myydä omalla nimellä töissä niin missä ihmeessä näitä vois myydä?ja on itselläkin noita vahinko ostoksia käyttämättä ja paketissa.ei vaan ole missä myydä

Vierailija
13/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet kallis!

Vierailija
14/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja myynyt mm torissa käytettyjä putsattuja seksileluja. Ainakin ennen onnistui kun muutti nimeä hieman ja otti kuvia vain yksityiskohdista. Puusepälle vinkiksi; laita joku toiminimi tms pystyyn ettei tarvi omaa nimeä käyttää.

Vierailija
15/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusta ja metallista valmistava nikkari, laita joku linkki, millaisia teet

Vierailija
16/16 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osto- ja myynti-ilmoituksia BDSM - leluista ainakin löytyy bdsmbaari sivuston foorumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme