Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteista kertominen "väärälle" ihastukselle, miten kävi?

Vierailija
10.03.2018 |

Onko joku hullu mennyt tunnustamaan tunteensa, vaikka tietää ettei hommasta voi tulla mitään?

Täällä sellainen tilanne ettei yksi henkilö katoa mielestä. Joku vastaantulijakin, joka tuo mieleen hänet saa kuohumaan sisältäpäin.

Samaan aikaan haluaisin vain olla siellä missä hän, mutta kuitenkin on äärimmäisen ristiriitaista kuvitella meitä yhdessä. Mitä siis edes sanoisin?

Tiedän vain, että tämä on jotain tavattoman harvinaista. Jos en tee mitään jätänkö jonkin sivun kääntämättä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samantapainen tilanne. Luulen että joudun joka tapauksessa kertomaan tunteistani hänelle. Pelkään, varmaan koska tunnen niin vahvasti häntä kohtaan. Enkä ole kokenut vastaavaa.

Vierailija
2/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi tulla mitään? Jää harmittamaan, jos et yritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin. No, seuraavalla kerralla suudeltiin ja puhuttiin hempeitä. Aamu kun koitti hän oli kuin minua ei olisi olemassakaan. Sanoi sen olleen vain hauskaa leikkiä. Itse koin tilanteen hieman eri tavalla. Harmi.

Vierailija
4/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt sydän kirjoitti:

Minä kerroin. No, seuraavalla kerralla suudeltiin ja puhuttiin hempeitä. Aamu kun koitti hän oli kuin minua ei olisi olemassakaan. Sanoi sen olleen vain hauskaa leikkiä. Itse koin tilanteen hieman eri tavalla. Harmi.

Julmaa. Pysyhän jatkossa erossa tuollaisesta ihmisestä. Ei selvästikään arvosta sinua.

Vierailija
5/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös näin. Kerroin tunteista itkien pitkäaikaiselle ihastukselle. Teki temput ja lähti. Sanoi ettei ole parisuhdeihminen eikä sovellu perhe-elämään. Juu. Tätä edelsi tapailua useamman kerran.

Vierailija
6/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuoden sellainen periaate, että aina kun ihastun on kerrottava kohteelle. Joka ikinen niistä on ollut väärä. Missään vaiheessa ei ole seurannut mitään varsinaisesti hyvää, vähän vaikeita tilanteitahan tollaset aina on ja torjunnat kirvelee.

Mutta olen silti todella tyytyväinen koska vaikka olenkin ihan samanlainen jännittäjä ja hajoilija ja edelleen saan kuukausien pakkomielteitä tosta vaan, musta on kuitenkin jotenkin hassusti tullut itsevarma. Elän kaikissa tunteissani mukana, mutta tiedän että ne ei kaada tai hallitse mua.

Ja joo, pääsee noista ehkä vähän paremmin yli kun on avoin. Ei aina siltikään hyvin, mutta vähän paremmin.

Vierailija
7/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, hän tietää jos arvaa. Jos hän pyytäisi mukaansa, lähtisin. Kysyisin, mistä arvasit. Mutta kyllä, nuorena tuli kerrottua ihastuksille ja harmittaa, kun eihän se heitä kiinnostanut.

Vierailija
8/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi tulla mitään? Jää harmittamaan, jos et yritä.

Ollaan niin eri kartalla käytännön asioiden suhteen.

Vierailija
9/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulle on käynyt toisinpäin ja moni kertonut ihastuksestaan jolloin olen itsekin ihastunut, mutta ovat sitten vain lopulta lätkineet minua naamaan noin kuvainnollisesti. Ihme pelleilyä.

Vierailija
10/10 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonut mitään. Vastasi vaikenemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme