Suosittele hyvää ja edullista päivä- ja yövoidetta,
Kommentit (15)
Ukkos ilimasta luomutattivoietta nuamaan.
Madara sos hydra cream
En ole millään aiemmin käyttämilläni tuotteilla saanut niin hyvin kosteutettua ihoa kuin tuolla.
Käytän saman sarjan kosteusnaamiota ja puhdistan ihoni Madaran puhdistusmaidolla.
Aqualan L yövoiteeksi, päivävoiteeksi ja kasvojen pesuun. Puhdistaa meikin hyvin.
Se yllä mainittu Lidlin voidesarja, Cloe tai jotain sinne päin, on testivoittaja. Henkilökohtainen suosikki on Arganöljy.
En tiedä mikä on sulle edullinen, mutta itse olen käyttänyt ihan Erisania (esim. täyteläinen voide) ja L300:aa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä löytyy tosi edullisesti ja ihan hyvä laatuisia. Sopivat jopa minulle ja olen hyvin allerginen monille aineille. Myös kasvojen pesuneste on loistavaa, meikki lähtee hankaamatta!
Minusta ne haisee pahalle, joltakin hedelmältä - tulee jotenkin vähän oksennus mieleen. Käytän mielummin Lumenea ja Niveaa, ovat ihan laadukkaita.
Sain kasvojeni ihon nuorekkaammaksi kalanmaksaöljyllä (ulkoisesti, kasvovoiteena). Tulokset näkyivät jo viikossa, mutta paranivat vielä lisää muutaman seuraavan viikon aikana.
Minulla niin kuiva iho, että joudun öljyä käyttämään.
Aprikoosikiviöljy on mielestäni aika hyvä kasvoilla - ei kuitenkaan liian rasvainen ja tuoksutonkin on. Käy siis hyvin myös normaali-ihoiselle.
Lidl:n Cien on voittanut testejä ja minulla toimii todella hyvin. Löytyy voide molempiin.
Lidlistä löytyy tosi edullisesti ja ihan hyvä laatuisia. Sopivat jopa minulle ja olen hyvin allerginen monille aineille. Myös kasvojen pesuneste on loistavaa, meikki lähtee hankaamatta!