Saaralla pahat vastustajat
Katsoin juuri ekan semifinaalin viisuja jossa Suomi myös on niin huhhipaheijaa. Jää Monsters neonjumppavirityksineen kyllä kauas 😔
Kyproksen nainen on alasti😂😮ja biisi on todella tanssittava korvamato
Kreikalla erittäin eteerinen kaunis esiintyjä ja biisi on hyvä. Ja Kreikaksi.
Slovakialla modernia tanssimusaa ja hyvä koreografia.
Sveitsi myös moderni ja rento.
Tsekki loistava biebermäinen jäbä.
Viro aivan ihana ja todella kaunis esiintyjä jonka lauluäänelle häviää kaikki. Ja seisoo paikallaan koko esityksen ajan yksin. Ei tarvi kanniskella ympäri junanvaunuja 😃
Armenia kaunis etninen jollotus. Top 10 sakissa varmasti.
Azerit, Albania ja Valko-Venäjä. Kaikilla hyvä menevä ralli. VV on monen viisuilijan suosikki.
Belgian biisi voisi olla vaikka Alman huippuveto.
Ja vielä puuttuu viisu parilta kovalta maalta; Venäjä ja Israel.
Tais finaali mennä sivusuun.....
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Momsters on tarttuva biisi, eikä se Kyproksen nainen lavalla alasti ole ja muutenkin hänen paras puoli ovat silmänsä. :D Ei mitään syytä heittää kirvestä kaivoon. Virolla on kyllä hyvä biisi ja esitys.
Monsters on tarttuva biisi mutta kun katsoi noita biisejä järjestyksessä mitkä ovat tässä semissä ja vielä niitä liveversioita ( kaikista ei löytynyt ) niin eipä ollut tarttumapintaa lain. Toi UMK räpellys pitäis oikeesti poistaa tubesta.
Saaran pahin vastustaja on hänen omat sisäiset demoninsa.
En ole Saara-fani, mutta sanon vain sen, että live ratkaisee loppupeleissä.
Ekassa semissä on kyllä kovia biisejä, mutta on myös todella heikkoja. Esim. Islanti, Makedonia ja Albania. Sveitsin biisi on hyvä, mutta en usko, että tuota finaalissa nähdään. Slovakia ei muuten ole koko kilpailussa ja Sloveniakin on toisessa semissä.
(En ole muuten kuullut kenenkään väittävän VV suosikiksi :D)
Eiku Slovenia meni väärään semiin! Hups 😁
Sekin on hyvä biisi mut tarkoitin tässä Kroatiaa, sori.....
Kun katsoo noita tubejuttuja joissa my favorites plaaplaa niin moni niissä kertoo yhdeksi suosikeistaan Valko-Venäjän. Tai sit on jotain propagandaa koska mun mielestä vaan keskinkertainen rallatus.
Viro todistaa sen, mitä sanoin. Parasta on, jos laulaa yksin edessä ilman mitään. Suomen esitys on tyylitön eikä kappale kanna.
Oiskin tuo Kypros "Fuego" levällään esityksessään 😄
Vierailija kirjoitti:
Saaran pahin vastustaja on hänen omat sisäiset demoninsa.
Siitä demonista pääsee vain eheytysleirillä.
Vierailija kirjoitti:
Oiskin tuo Kypros "Fuego" levällään esityksessään 😄
Sitä ei ole kyllä lavoilla koskaan näytetty vaikka melkein kaiken muun olen nähnyt.
Loisi seuraavalle vuodelle monelle hieman paineita.
Kypros ei ole livenä laulanut.
Viron puvun kanssa ongelmia.
Saako britit ym. Finaalissa olevat äänestää semeissä?
Saara Aallon pahin uhka on Saara Aalto itse. Ikävä luonne ja tyylitajun puute.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sisäisesti ruma ja vielä täysin lahjatonkin, tavallinen tomppeli. Saara on sentäs päässyt elämässään vaikka mihin ja kohta esiintyy euroviisuisakin.
Mitä SINÄ olet tässä elämässä saanut aikaiseksi muuta kun olet täyttämässä tyhjää tilaa keskinkertaisuudellasi ja täydellisen rumalla ja vastnemielisellä mielelläsi, lisko?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kiusaajalta
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikö olekin ihanaa, kun sulla on niin miellyttävä luonne, välittyy tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri ekan semifinaalin viisuja jossa Suomi myös on niin huhhipaheijaa. Jää Monsters neonjumppavirityksineen kyllä kauas 😔
Kyproksen nainen on alasti😂😮ja biisi on todella tanssittava korvamato
Kreikalla erittäin eteerinen kaunis esiintyjä ja biisi on hyvä. Ja Kreikaksi.
Slovakialla modernia tanssimusaa ja hyvä koreografia.
Sveitsi myös moderni ja rento.
Tsekki loistava biebermäinen jäbä.
Viro aivan ihana ja todella kaunis esiintyjä jonka lauluäänelle häviää kaikki. Ja seisoo paikallaan koko esityksen ajan yksin. Ei tarvi kanniskella ympäri junanvaunuja 😃
Armenia kaunis etninen jollotus. Top 10 sakissa varmasti.
Azerit, Albania ja Valko-Venäjä. Kaikilla hyvä menevä ralli. VV on monen viisuilijan suosikki.
Belgian biisi voisi olla vaikka Alman huippuveto.
Ja vielä puuttuu viisu parilta kovalta maalta; Venäjä ja Israel.
Tais finaali mennä sivusuun.....
Toivottavasti ei pääse edes finaaliin, kun jäisi kuitenkin finaalissa viimeiselle sijalle. Miksi Suomi joka vuosi lähettää meiltä sinne esiintyjän nolaamaan koko maamme? Emme osaa tehdä viisuja, eikö se ole jo tullut näiden vuosikymmenten aikana selväksi. Hard Rock Hallelujakin on vain pelkkä provo ei muuta. Olemme myrtynyt kateelilsten sarvikuonojen maa, ei meiltä irtoa iloittelua, ei tyylikkyyttä, ei sitä mitä viisujen viisuun tarvitaan. Ja surkuhupaisaa on se hypetys mitä täällä harrastetaan JOS biisi pääseekiin finaalikierrokselle- voi jeskamandeera, ja sitten ollaan kuin maansa myytyjä kun ennalta arvattavasti Suomi ei saa kuin yhden säälipisteen Norjalta ja that's it!
En usko Monster biisin kantavan finaalissa pitkälle. Jotain outoa siinä biisissä on, kun ei tule edes kylmiä väreitä niinkuin jostain XFactorUK esityksistä tuli. Vika on biisissä ei Saarassa
Tottakai toivoisin Saaralle pelkkää hyvää. Harmi vaan, kun hän jatkuvasti itse omilla tempauksillaan sabotoi kaikki pienetkin mahdollisuudet ”lyödä läpi”. Myöskään Ylen toimissa ei ole nyt ollut kehumista.
Senpä vuoksi suorastaan odotan sitä, miten Saara jää finaalista ulos, ja millainen mölyäminen siitä alkaa. Toivottavasti sen jälkeen Saara vihdoin tajuais vetäytyä, ja tulisi takasin vasta sitten kun oikeasti olis tosissaan.
Biisi on peruspoppibiisi (varmaankin ollut jossain laarissa jo pidempään), johon on ympätty keinotekoinen "sanoma" ja joka sitten kuorrutettiin hervottomalla lavashow'lla. Ja viimeksi vielä sitten minuutin No Fear -introlla.
Mikään näistä kuorutteista ei pysty peittämään biisin keskinkertaisuutta.
Olen myös sitä mieltä, että Saara Aalto ei ole poppari. Eli tää tuntuu just sellaiselta "Tähdet, tähdet" -coverilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kiusaajalta
Ai niin. Saaralla on myös täysin kipeät fanit. Jotka tekevät idolilleen hallaa peesaamalla kaikkea mahdollista täysin idioottimaista ja yllyttävät siten uralla täysin väärään suuntaan. Ja hyökkäävät ihmisten kimppuun, mikä todella vaikuttaa idolin maineeseen.
Momsters on tarttuva biisi, eikä se Kyproksen nainen lavalla alasti ole ja muutenkin hänen paras puoli ovat silmänsä. :D Ei mitään syytä heittää kirvestä kaivoon. Virolla on kyllä hyvä biisi ja esitys.