N. 40v naiset, jotka pukeutuu nätisti ja
ovat ikäisekseen ihan nättejä, mutta kuitenkin naamasta näkee, että ovat tosi väsyneitä ja onnettomia, niin mulle tulee niistä aina tosi paha mieli. Toivottavasti en ite koskaan päädy sellaiseen elämään.
Kommentit (17)
Taidat kuitenkin päätyä, tai mitä todennäköisimmin olet tälläkin hetkellä onneton.
Miten sen näkee naamasta? Miten nätteys liittyy asiaan?
Joo, mieluummin ihan vain reilusti ruma, epäsiisti, lihava JA onneton.
Tietysti sen huomaa. Mustat silmänaluset ja väsynyt ilme kasvoilla. Raahaavat ruokakasseja kaupasta. Eivät näytä siltä, että olisivat iloisina ja innoissaan menossa perheensä luokse. Kun puhuvat puhelimessa (miehensä kanssa?) lauseet on lyhyitä ja tympeitä.
Olen itse nelikymppinen, en kyllä mitenkään nätti ja pukeutuminenkin yleensä farkut ja villatakki, koska painoakin on. Mutta siis tunnistan tuon ap:n kuvaileman jutun. Surullisuus näkyy tämän ikäisenä kasvoista. Moni on ehkä pettynyt elämäänsä tai kokee elämän kohdelleen epäoikeudenmukaisesti. Saattaa olla, että on murhetta jälkikasvusta tai muista sukulaisista ja on työttömyyttä tai sitten työ, jossa ihmisestä imetään kaikki voimat. Nuorempana kokee, että on toivoa, mutta vanhempana joutuu ehkä toteamaan, että juuri kun luuli asioiden olevan huonosti, ne menevät hetken päästä vielä huonommin.
Joo, no jos haluat olla ”päätymättä sellaiseen elämään” älä hanki lapsia, äläkä ainakaan miestä.
Saattaa mennä vähän ohi, mutta itse olen huomannut usein tällaisia ärtyneen ja ahdistuneen näköisiä 40+v naisia ruokakaupoissa ja muissa liikkeissä. Surullisen näköiseksi en heitä kutsuisi, vaan nimenomaan ahdistuneen näköisiksi. Jotenkin heistä huokuu sellainen yleinen pettymys omaan elämään.
Missä muka Suomessa on nelikymppisiä nättejä naisia jotka vielä pukeutuvatkin nätisti?
Kyllä. Olen juuri tuollainen. Väsynyt ja surullinen. Tunnistan itseni täysin.
Mistä te rakkaat ystävät erotatte ”pettymyksen omaan elämään” ja kärsimättömyyden tähän nimenomaiseen hetkeen jossain bussipysäkillä kun haluaisi mieluummin olla sen elämänsä parissa?
Täällä myös yksi kuvaukseen sopiva. Olen täysin uupunut kolmivuorotyössä sairaanhoitajana. Perheelle ei jää aikaa ja vähän yhteisen ajan olen väsynyt sekaisin olevasta unirytmistä ja työn rankkuudesta johtuen :(
40 v naisen kasvojen kudokset ovat löystyneet ja kasvot roikkuvat.
Ei kukaan pysty pitämään jokeri virnettä yllä 24h/7
Ovat tod näk ihan iloisina liikenteessä
Minä olin tuollainen avioliittoni loppuvuosina. Erottuani, siis ei silloin heti, mutta elämän asetuttua uuteen hyvään arkeen, useampi kaveri ja työkaveri sanoi, että suorastaan hehkun. Naapurini sanoi, että näytän kuin olisin nuortunut 10 vuotta.
Olen 38 ja minulla on mustat silmänaluset ja näytän väsyneeltä. Tulin eilen lomalta ja kärsin vähän jetlagista. Säälikää.
25-30v moni kuvittelee, että elämä on onnellista kun on löytänyt kumppanin ja yhdessä suunnitellaan remonttia ja matkoja, urheillaan ja laitetaan yhdessä hyvää ruokaa, no sitten kun ne pari lasta on tehty ja nainen väsyy arjen pyörittämiseen ja miestä rupeaa vituttamaan väsynyt vaimo ja seksin vähyys, niin elämä alkaa olla onnettomampaa ja siinä nelikymppisenå sitä onnettomuutta ja väsymystä on jo jatkunut sen verran, että kyllä se näkyy siellä bussipysäkilläkin tai ruokakaupassa
Mistä sen näkee?