84 paritonta sukkaa, pakko kai itsekin siirtyä nuorisomuotiin, eli eriparisukkiin!
Suursiivous tehty ja kaikki pyykit pesty, ajattelin perehtyä myös sukkalaatikkoon.
Löytyi sieltä ehkä 20 paria sukkia ja 84 paritonta sukkaa. Osa sukista varmasti lasten isän luona ja osa vain kadonnut.
Meillä on tytön kanssa saman kokoinen jalka, joten käytetään samoja sukkia kun ei koskaan muista mitkä sukat olivat kenenkin, miehellä ja pojalla sama juttu.
Hyviä ja ehjiä sukkia, ei viitsi poieskaan heittää, joten ei kai se kovin noloa aikuisenkaan ole eriparisukkamuotiin siirtyä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli nuorisomuotia joskus 90-luvulla. Ei tänään.
No kyllä se oli vielä muutama vuosi sitten kuuminta hottia, toki niitä vieläkin näkee aika paljonkin.
90-luvulla se oli tosi noloo jos oli eriparisukat pistänyt vahingossa jalkaan.
Onneksi olkoon - osan voi käyttää kenkien kiillotukseen. Sukista ihmeen vaikea luopua, olen havainnut.
Nykyisin on teinimuotia olla kokonaan sukaton. Paitsi sitten kun keli lämpenee. Silloin kuuluu vetäistä villasukat tennareihin.
Sama tilanne meillä ja käytetään eriparisukkia. On maailmassa isompiakin ongelmia.
Mitä järkeä ostaa 84 erilaista sukkaa. Osta ensi kerralla monta satsia samanvärisiä tarjoussukkia niin löytyy pareja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon - osan voi käyttää kenkien kiillotukseen. Sukista ihmeen vaikea luopua, olen havainnut.
Niinpä, ei näitä oikein malttaisi poiskaan heittää :D Suurin osa kerran käytettyjä, huonokuntoiset heitin kyllä surutta pois.
Ap
Kaikki sukkani ovat mustia ja nilkkapituisia
Eriparisukilla täälläkin mennään. Olen itse tehnyt eriparipareja suunnilleen samantuntuisista sukista, kun en siedä sitä että on eri tuntuiset sukat eri jaloissa :D
Käytä nyt nuo pois nilkkuri- ja saapapkausilla.
Jatkosssa osta kaikki sukat samanlaisia niin ei tule parittomia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ostaa 84 erilaista sukkaa. Osta ensi kerralla monta satsia samanvärisiä tarjoussukkia niin löytyy pareja koko ajan.
Niitä nyt on vaan kertynyt erilaisia, varsinkin tyttö tykkää niistä kuvioiduista sukista joita saa 7-packissa ja kaikki erilaisia.
ap
Älä heitä pois!
Masilmassa on niin paljon ihmisiä, joilla ei ole edes jalkoja.
Olet länsimaisen kulutuskulttuurinedudtaja, sinå saakutarallaan sukkanaine !!!!
Mieti!
En ole koskaan edes laskenut parittomia sukkia, mutta niitä on pari jätesäkillistä. Vuosikaudet olen ostanut aina vähintään 4 samanlaista sukkaa, joten parittomien määrä ei pitäisi lisääntyä enää yhtä paljon.
Harmi, kun tarjouspakkauksissakin on erilaiset parit, esim. 5 paria. Ei se haittaa, jos on mustissa sukissa vain pieni väriraita, mutta auttamatta eriparisia tulee erilaisista kuvioista ja väreistä.
Tuo oli nuorisomuotia joskus 90-luvulla. Ei tänään.