Melodifestivalen 2018 finaali official
Melodifestivalen 2018 : Finaali
21:00 - 23:00
Ruotsin Melodifestivalenin finaali nähdään suorana lähetyksenä Friends Arenasta, Tukholman Solnasta. Finaalin voittaja edustaa Ruotsia toukokuussa Euroviisuissa Portugalissa. Ohjelman juontaa David Lindgren. Ei tekstitystä. HD
Kommentit (339)
Mun suosikki on Felix Sandman, tuskin voittaa, mutta tykkään eniten tästä biisistä.
Itse en ole kuullut biiseistä vielä ainuttakaan, vaan annan kaikille yhtäläisen mahdollisuuden illan finaalia seuratessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kuullut biiseistä vielä ainuttakaan, vaan annan kaikille yhtäläisen mahdollisuuden illan finaalia seuratessa.
Sama. Kiva, että YLE viitsii edes finaalin näyttää meille tvstä.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa kuitenkin huomattavasti, jos on kuullut biisit useaan kertaan, kaikki eivät vaan aukene yhdellä kuuntelulla.
Oho! Ihan finaali näytetään. Alkukarsinnat olleet vain areenassa. Noo, olihan se Saaran Umk räpellys kaiken budjetoidun arvoinen shöy.
Mulla ei tänä vuonna suosikkia ja se on ennenkuulumatonta. Kaikki on noloja.
Benjamin - DAnce You Off on ihana
Ruotsalaiset kauhuissaan huonosta tasosta. En ole seurannut, mutta joku Jessica ei pääse nuotilleen. Pitääpä katsoa.
Eikö tekstitystä? Siis onko siinä Suomen puhetta?
Kaikki biisit luokattoman huonoja. Ihme ja kumma että Ruotsi lähettää tänä vuonna surkean biisin!
Katsokaa tuota ihmisten määrää, tämä on jotain todella suurta Ruotsissa, siinä Espoon areena kalpenee.
Onko Saara Aalto ja Meri Sopanen tilattu tuonne yllätysvieraiksi? Hehän ovat maailmantähtiä joilla on enemmän levysopimuksia kuin Max Martinin biisejä esittävillä maailmantähdillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko suomen kielinen selostus?
Ei näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tuota ihmisten määrää, tämä on jotain todella suurta Ruotsissa, siinä Espoon areena kalpenee.
Joo, eikä siellä ole irvistelevää esiintyjää joka aamuleipää mussuttaessaan kertoo tv-lähetyksessä kärsivänsä hiivatulehduksesta. Eikä ole ketään sellaista joka valehtelee omaavansa viiden levyn sopimuksen.
Saara lavalle niin näkevät maailmantähden :)
Vierailija kirjoitti:
Jösses, mikä yleisömäärä
Aina. Ja ihmiset iloisia, hauskoja vaatteita, ilmapalloja ym. Suomessa yleisöstä näytettiin nukkuvaa miestä 😂
Saara Aalto naurettaisiin pihalle tuosta kisasta. Saara Aallon irvistely ja selluliittisen vartalonsa hytkyttely on niin makaaberia että ei olisi päässyt edes mihinkään osakilpailuihin.
Jee!