Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko omia itsejänne jotta ihmiset voisivat tutustua teihin, vai esitättekö jotain?

Vierailija
10.03.2018 |

Ja jos ette ole omia itsejänne, niin miten olette päätyneet esittämään jotakuta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vähän esittää työpaikkahaastattelussa tai ensitreffeillä, mutta ei sitä kauaa jaksa. Jos esittäminen olisi helppia, kaikki ihmiset käyttäytyisivät aina hyvin toisiaan kohtaan.

Vierailija
2/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset esittää jotain uusien ihmisten seurassa. Tai ainakin kaikki fiksut esittää. Johtuu siitä että kohtaa uuden ja tuntemattoman, eikä halua paljastaa korttejaan, ettei vastapuoli saisi etua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitään vahvaa ja kovaa seisten suojamuurini takana. En ikinä olisi oma itseni, olin kerran ja ihmiset repivät minut hajalle.

Vierailija
4/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä mitään vaan ensiterffeistä alkaen piereskelen estottomasti. Samoin nuolen lautasen.

Vierailija
5/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vähän esittää työpaikkahaastattelussa tai ensitreffeillä, mutta ei sitä kauaa jaksa. Jos esittäminen olisi helppia, kaikki ihmiset käyttäytyisivät aina hyvin toisiaan kohtaan.

Niinpä. Miksiköhän mun äiti sitten jaksoi vaatia sitä? 😢 Nimittäin olen tosiaan huomannut, ettei sillä saavuta ihmisten kanssa mitään. Siis että nämäkin sitten vastavuoroisesti käyttäytyisivät hyvin tilanteissa kuin tilanteissa.

Ja toisaalta en oikein tajua, mitä tuollaisella saavutettaisiin? Miksi ne omat viat pitäisi piilottaa, jos niitä on kerran kaikilla? Ja siis se on todella energiaa kuluttavaa. Miksi joku ystävä haluaisi toisen olevan sellainen energiansa siihen syytävä, ettei hänen hipiäänsä millään loukata, kun meistä jokainen voi kasvattaa nahkaa ja tahalliset loukkaukset harvoin jäävät aikuisia enää itkettämään, kun vain lopettavat yhteyden pidon sellaiseen ihmiseen.

Vierailija
6/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän välinpitämätöntä ja kylmää ihmistä vaikken oikeasti ole. Varmistan näin ettei naiset kiinnostu tai lähesty, saan olla rauhassa. Kaverit ihmettelee miksi olen yksin kun eivät tiedä, että torjun naiset.

M36

Vierailija
7/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitän välinpitämätöntä ja kylmää ihmistä vaikken oikeasti ole. Varmistan näin ettei naiset kiinnostu tai lähesty, saan olla rauhassa. Kaverit ihmettelee miksi olen yksin kun eivät tiedä, että torjun naiset.

M36

Torjut naiset? Missä he sinua muka lähestyisivät? Ja etkö voi olla vaikka naisen ystävä?

Vierailija
8/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen introvertti enkä halua tutustua uusiin ihmisiin. Töissä olen tykätty ja tottakai esitän siellä kiinnostunutta, olen kohtelias ja ystävällinen. Minulle on opetettu hyvät käytöstavat.

Ja käsi sydämelle, kuka on oikeassa elämässä esim. samanlainen kuin tällä palstalla? Kolmas maailmansotahan tuolla olisi menossa jos näin olisi.

Vierailija
9/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien varrella olen oppinut etten ihan heti ja täysillä näytä miten herkkä ja heikko olen koska ne ovat ominaisuuksia jotka kannustavat muita hyväksikäyttämään.

Vierailija
10/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En esitä mitään vaan ensiterffeistä alkaen piereskelen estottomasti. Samoin nuolen lautasen.

Mulla on sama.

Vierailija
11/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Torjut naiset? Missä he sinua muka lähestyisivät? Ja etkö voi olla vaikka naisen ystävä?

Baareissa, illanvietossa yms. En halua siksi olla missään tekemisissä, koska pelkään että ihastun ja rakastun, lopulta petyn. Pääsen näin helpommalla.

M36

Vierailija
12/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oma itseni, että ihmiset tajuaisivat pysyä loitolla minusta.

Vierailija
13/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe esittämiseksi sitä, että aluksi olen tarkkailija. Mä olen ollut sellainen aina, joten olen oma itseni.

Vierailija
14/14 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän. Se on jäänyt päälle töistä. Saan ihmiset sillä roolilla pitämään itsestäni. En välitä oikeasti tutustua.