Vaimollani ei ole selluliittiä eikä raskausarpia..
Mutta monella on. Miten kestätte? Monilla naisilla on isot rinnat rinnat, jotka ovat myös täynnä raskausarpia.
Kommentit (22)
Mulla on raskausarpia reisissä ollut jo teinistä asti kun kasvoin niin nopeaa vauhtia. Eivätpä ne koskaan ole mua haitanneet :D kesällä on tiikerinraidat reisissä kun ruskettuu. Juuri muulloin niitä ei näe.
Onko sulla nyt joku ”vaimollani ei ole sitä ja tätä”- teema näissä provoissasi? Seuraavaksi sarjassa esim. roikkuvat tissit/pylly tai akne?
Joo, täytyy miehenä myöntää että pepun selluliitti tai raskausarvet voisivat olla aika kova pala nieltäväksi.
Noh, minulla ne raskausarvet onkin niin haaleta ettei edes meinaa huomata kun olen muutenkin niin kalpea. Luulin jonkun aikaa ettei niitä edes ollut mutta katsoin tarkemmin niin huomasi
Hänellä on hyvät geenit, jos ei ole selluliittiä. Hoikillakin naisilla voi sitä olla.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on hyvät geenit, jos ei ole selluliittiä. Hoikillakin naisilla voi sitä olla.
Mä kyllä määritän hyvät geenit ihan jollain muulla asialla kuin taipumuksella selluliittiin tai raskausarpiin.
Olen iloinen hänen puolestaan. Itselleni ilmaantui jonkin verran raskausarpia jotka onneksi vaalenivat hyvin näkymättömiksi. Hieman selluliittiakin havaittavissa vaikka lihaksisto ok kunnossa ja pituus painosuhde kunnossa, 159/52. Näillä mennään mitä on ja onnekseni rinnalle on löytynyt upea mies joka näkee minut kauniina ja haluttavana epätäydellisyydestäni huolimatta. :)
No mutta onnea! Suuremmalla osalla naisista kuitenkin on. Mulla on ollut raskausarpia teinistä asti ja johtuu liian nopeasta lihaskasvusta, joka tuli treenauksen myötä ja selluliittiäkin löytyy iik! Eipä tuo haittaa, olisihan se kiva olla täydellinen, mutta ei kukaan ole.
Minulla on raskausarpia. Ja kaksi upeaa lasta. En haluaisi sileää ihoa jos se tarkoittaisi sitä että minulla ei sitten olisi lapsianikaan. Että kaikilla meillä on ne omat prioriteettimme.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on raskausarpia. Ja kaksi upeaa lasta. En haluaisi sileää ihoa jos se tarkoittaisi sitä että minulla ei sitten olisi lapsianikaan. Että kaikilla meillä on ne omat prioriteettimme.
Mutta entäs jos olisi lapset eikä raskausarpia? Me toiset vaan saadaan kaikki.
No mut sunhan "vaimo" onkin mies! Miehillä kun harvoin tulee sellasia.
Aloitus on selvä provo tai kyseessä on hyvin heikkonäköinen mies. Olen nähnyt elämäni aikana (m50+) kymmeniä naisia lähietäisyydeltä. Nuoruuden lyhyitä suhteita, seurusteluja, lyhyempiä ja pidempiä parisuhteita. Hyvin hoikista naisista hyvin pullukoihin ja kaikkia siltä väliltä. Hyvin nuorista tytöistä vanhempiin naisiin. Synnyttämättömiä naisia ja synnyttäneitä naisia. Voin vakuuttaa, että en ole ikinä törmännyt naiseen, jolla ei olisi tippaakaan selluliittia missään kohtaa vartaloa. Raskausarpia taas tulee painonvaihteluissa, urheilu- ym. rasituksissa ja synnytyksissä. Niitä ei ole ihan kaikilla, mutta suurella osalla on. Naisen vartaloon kuuluu olennaisena osana miehistä poikkeava pintarakenne ja rasvan kertyminen eri tavalla. Minusta nuo molemmat ovat naiseuden ilmentymiä ja jopa kauniita merkkejä oikein katsottaessa ja sukupuolieroja miettiessä. Naisen seksikkyyttä tai viehättävyyttä ne eivät ainakaan vähennä yhtään. Enkä ole ainoa mies, joka on tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Raskausarvet ovat äitiyden mitaleja. Niitä voi kantaa ihan ylpeydellä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, täytyy miehenä myöntää että pepun selluliitti tai raskausarvet voisivat olla aika kova pala nieltäväksi.
Höpö höpö. M47 ja isä.
Minun pitäisi sitten varmaan jo alkaa laittamaan hirttosilmukkaa kaulaani, sillä kehossani on useissa eri kohdissa näkyviä raskausarpia. Ihoni on hyvin ohut, herkkä, kuiva ja näppyläinen ja siinä on näkyviä ja isoja verisuonia, punakkuutta sekä pieniä punaisia näppylöitä käsivarsien, selän ja reisien alueella. Arpia minulla on reisissä, pepussa, kyljissä, mahassa, polvitaipeissa, rinnoissa ja käsivarsissa. Selluliittia myös löytyy kosolti, mutta sitä on paljon ihan siitä syystä että olen vielä ylipainoinen ja yritän parhaillaan pudottaa kiloja. Ensimmäiset arpeni sain jo teini-iässä kasvupyrähdyksen seurauksena, ja minulla ihan selvästi on geneettinen predispositio niille eli ei niiden syntymistä olisi voinut välttää yhtään mitenkään. Lihominen ainoastaan noi niitä toki lisää, siinä kaikki. Olen muutenkin niin virheitä täynnä fyysisesti, etten jaksa stressata tämänkaltaisesta asiasta. Olen rumaksi luikiteltu olipa minulla raskausarpia tai ei.
Mulla on ollut nuoresta asti isot venymisarvet reisissä, selässä sekä kyljissä. Rinnoissakin näkyy valoa vasten ohutta pientä vaaleaa viivaa. Lihava en ole koskaan ollut.
Onneksi mulla on kuitenkin mies joka ei ole pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi sitten varmaan jo alkaa laittamaan hirttosilmukkaa kaulaani, sillä kehossani on useissa eri kohdissa näkyviä raskausarpia. Ihoni on hyvin ohut, herkkä, kuiva ja näppyläinen ja siinä on näkyviä ja isoja verisuonia, punakkuutta sekä pieniä punaisia näppylöitä käsivarsien, selän ja reisien alueella. Arpia minulla on reisissä, pepussa, kyljissä, mahassa, polvitaipeissa, rinnoissa ja käsivarsissa. Selluliittia myös löytyy kosolti, mutta sitä on paljon ihan siitä syystä että olen vielä ylipainoinen ja yritän parhaillaan pudottaa kiloja. Ensimmäiset arpeni sain jo teini-iässä kasvupyrähdyksen seurauksena, ja minulla ihan selvästi on geneettinen predispositio niille eli ei niiden syntymistä olisi voinut välttää yhtään mitenkään. Lihominen ainoastaan noi niitä toki lisää, siinä kaikki. Olen muutenkin niin virheitä täynnä fyysisesti, etten jaksa stressata tämänkaltaisesta asiasta. Olen rumaksi luikiteltu olipa minulla raskausarpia tai ei.
Uskomatonta, meillä tismalleen samat setit. Kirsikkana kakun päällä riippurinnat jo 14-vuotiaana. :D Ja auta armias jos pitäisi alkaa kertomaan vielä kehon karvoituksestakin...
Ei mullakaaaaaaan.