Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan tätä yh-äitinä olemista

Vierailija
10.03.2018 |

Mies petti ja meillä tuli ero. Mies löysi heti uuden ja minä olen ollut jo vuoden sinkkuna, jotain säätöjä ollut, mutta ei mitään vakavaa. Miehen vanhemmat asuu tällä paikkakunnalla ja hänellä on aina apua heistä. Samoin hänellä on tyttöystävänsä. Minulla ei ole perhettä täällä, muutamia ystäviä on, mutta ei heistäkään tunnu olevan ikinä seuraa. Kaikilla on aina jotain muuta. Olen kovasti yrittänyt tutustua lapsen koulukavereiden vanhempiin. Tänäkin viikonloppuna ollaan kysytty kahta lapsen kaveria leikkimään, mutta kukaan ei tule. Ollaan siis tämä päivä taas aivan kaksitaan täällä. Tilillä 23€ rahaa, joten aika niukasti saadaan elää. Mä en oikein ymmärrä missä vika. Olen todella yrittänyt kehittää itseäni. Mielestäni olen ihan kiva tyyppi. Silti on koko ajan sellainen tunne, että ruinaan ihmisiltä seuraa, rakkautta, huomiota ja mitä tahansa. Tämä on välillä niin raskasta, että itsetuhoiset ajatukset on välillä mielessä. Olisin onnellinen jos joku kaveri edes kysyisi joskus jonnekin, mutta minä olen aina se joka pyytää ja kysyy. Kohta en enää jaksa pyytää ketään. Säälittää lapseni, joka on saanut näin paskan elämän.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies petti ja sen lisäksi löysi heti uuden niin olet ollut yhdessä YTM:n kanssa, alenna rimaa miesten suhteen.

Eksä on köyhä duunari

sitten se vasta ytm onkin jos köyhänä duunarinakin naisia tulee liukuhihnalta.

Vierailija
22/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL voisi auttaa. Voisit saada perhekummin tukemaan teitä. On tosi hyvä systeemi ja auttoi kun jäin lähes totaali yh:ksi ilman sukulaisten tukea. Sinulla saattaa olla masennus joten käy lääkärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap odotti kokonaiset 6 minuuttia ennenkuin alkoi rypeä itsesäälissä "kukaan ei huomaa mua kukaan ei välitä oon näkymätön oonkohan ees olemassa". En ihmettele yhtään että on tuohon jamaan päätynyt jos livenäkin käyttäytyy samalla lailla.

Vierailija
24/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap odotti kokonaiset 6 minuuttia ennenkuin alkoi rypeä itsesäälissä "kukaan ei huomaa mua kukaan ei välitä oon näkymätön oonkohan ees olemassa". En ihmettele yhtään että on tuohon jamaan päätynyt jos livenäkin käyttäytyy samalla lailla.

Ap kuulostaa masentuneelta..

Vierailija
25/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ap kuulostaa vain tyhmältä kuin saapas. Ihan kuten kaikki Yh:t.

Vierailija
26/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä sitten? Hymyilläkö siinä pitäisi, jos kukaan ei välitä? Teetkö itse niin?

Vierailija
27/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ja tämä teksti tulee tietenkin joltain erikoisen älykkäältä 😀

Vierailija
28/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 mitä hyötyä tällasista kommenteista nyt on.

Onko täällä palstalla oikeasti ihmisiä joilla on mies lasten lisäks ja kaikki hyvin mutta silti aikaa ja halua roikkua täällä pätemässä jotta tuntis ittensä edes hetkellisesti paremmaks. Kas vastasin omaan kysymykseeni.

Vierailija
29/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa mennä huonosti kun on tarve haukkua muita.

Vierailija
30/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu nämä valittavat ja epätoivoiset yh:t yleensä onkin tyhmiä. Kuka vaan Make kelpaa, kun on niin kamalaa olla yksin ja muutama kuukausi eteenpäin, niin Make löysi uuden naisen ja sama pyörä pyörii... Näitä on kyllä nähty. Fiksu yh ei todellakaan ole epätoivoinen eikä tarvitse miestä määrittämään onneaan.

Vierailija
31/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vika ole nyt välttämättä sinussa vaan muissa. Ihmiset ovat loppujen lopuksi hirveän umpimielisiä.  Lapsesi löytää kyllä koulusta kavereita. Jos olet töissä niin keskity nyt työn tekoon miettimättä liikaa muuta tai jos et ole etsi työpaikka.

Vierailija
32/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tunteet kuuluvat asiaan, kun on käynyt noin. Älä anna niiden tunteiden määrittää itseäsi ja tulevaisuuttasi. Niitä tunnet nyt, ja vuoden ja kahden kuluttua tunnet jotain ihan muuta. Ylpeyttä, kun huomaatkin siipien kantavan sittenkin. Sitten voit saada ystäviä ja kyet olemaan itsekin heille tukena. Moni saattaa kavahtaa sinua nyt, koska pelkää sinun nälkäisyyttäsi.

Sinnittele. Ehdota palvelustenvaihtoa, ota joku luokkakaveri teille leikkimään jne. Etsi uutta ajateltavaa, jotain millä saat ajatuksesi vähitellen laajemmille urille.

Vierailija
33/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap olet? Täällä myös yksi ekaluokkalainen. Mä oon myös eronnut lasten isästä ja isällä oli heti myös uusi nainen tosin olivat kyllä tapailleet jo meidän aikana. Itse en ole eron jälkeen ollut missään suhteissa eikä se ole haitannut vaan päinvastoin. Erosta tulee nyt joku 5v xD enkä halua seurustella vaikka välillä tulee semmonen haikea hetki kun miettii että olisi ihanaa olla jonkun kainalossa.

Vierailija
34/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis sinun kaverittomuus ap mielestäsi myös lapsen ongelma? Mietin tuota ”lapselle paska elämä” kommenttia. Jos siis jo koululainen niin hänellehän olisi tärkeintä omat samanikäiset kaverit. Yleensä äiti ei enää niitä hanki lapsille vaan lapset luonnollisesti tutustuvat toisiinsa ja muodostavat kaverisuhteita. Jos taas kaipaat itsellesi kovasti seuraa ja uutta kumppania niin sitten eri.

Mä olen tyytyväinen kun lapsilla on kavereita keiden kanssa leikkiä ja puuhaa ettei tarvitse seuraneitinä toimia. En ole ikinä ollut tekemisissä sen kummemmin esim. lasten kaverereiden vanhempien kanssa.

Vierailija
35/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan rohkeasti tutustumaan uusiin ihmisiin, ei kannata ripustautua liikaa vanhoihin kavereihin jos heillä ei ole aikaa hengailla.. ja ihan eri tavalla sitä aikuisena haluaa olla kuin lapsena/teininä, se kaveri/ystävä ei olekaan enää se ykkös asia maailmassa. Ihmiset muuttuu ajan myötä; ei haluakaan samoja asioita, tehdä samoja juttuja ja mielenkiinnon kohteet ei mätsää, eli yhdessäolosta tulee väkinäistä,tunkkasta ja kiusallista, niin helpompi vaan jättää näkyily vähemmälle.

Vierailija
36/40 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelevat naiset pelkää sinkkuja kuin ruttoa joten olet niille täysin no,no,no.Vielä jos olet niin sanotusti pantavan näköinen et tule kutsuja saamaan.

Vierailija
37/40 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässäkin taas nähdään: älkää nyt herranjestas pilatko itse elämäänne hankkimalla lapsia.

Vierailija
38/40 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap! Kuinka usein sun lapsi on isänsä luona ? Onko isän uudella tyttöystävällä omia lapsia?

Vierailija
39/40 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin ap nyt vähän tsempata sua. Olen viimeisten reilun kolmen vuoden aikana tavannut 58 miestä ja vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana. Suurin osa miehistä antoi minulle pakit.

Vierailija
40/40 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä oikein teet, kun lapsi on koulussa? Hommaa sinä aikana joku kunnollinen ammatti, niin saat myös seuraa työtovereista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä