Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sun mies suhtautui sun äitiin?

Vierailija
10.03.2018 |

Mun mies nimittäin oli täysin sitä mieltä, ettei mun kannattaisi olla äitini kanssa missään tekemisissä, kun kuuli kuinka kamala äiti mulla on ja näkikin sen. Olen kuitenkin..
Eilinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan, kuten väärän kokoisen, väärän ikäisen, väärässä ammatissa toimivan, äidiltään kenellekään kelpaamattoman ilmaisen palvelijan vieneen tuleekin suhtautua.

Vierailija
2/4 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat tosi hyvin toimeen, toisin kuin oman äitinsä kanssa. Mummeli laittaa aina miehen lempiruokia ja tuo tuliaisia matkoilta miehelle, ei mulle. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli?

Vierailija
4/4 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies nimittäin oli täysin sitä mieltä, ettei mun kannattaisi olla äitini kanssa missään tekemisissä, kun kuuli kuinka kamala äiti mulla on ja näkikin sen. Olen kuitenkin..

Eilinen.

Meillä sama. Mutta vuosien varrella oon tehnyt tosi paljon töitä mun ja äidin suhteen eteen ja se alkaa tuottaa tulosta. Äiti voi henkisesti paremmin, mikä tietenkin auttaa asiaa myös. Olen ihan onnellinen, etten uskonut miestä kun sanoi, että olisi parempi katkaista välit, vaikka ei vieläkään olla kuin melkein normaalilla äiti-tytär-asteikolla mitä väleihin tulee.