Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa s-pankin visaa?

Vierailija
10.03.2018 |

Vakituisessa työsuhteessa jo 10 vuotta, ei velkaa, omistusasunto, ei maksuhäiriöitä, tulot 2500e kk. Hain 1000e luottorajalla. Tämä on jo toinen hylky. Ensimmäinen tuli kun asunnosta oli vielä velkaa ja luulin sen johtuvan siitä. Millä tuloilla ja muuttujilla te muut olette kortteja saaneet?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 1600 netolla. Luottoraja 800. Meillä oli oma asunto josta toki lainaa. Yritin nostaa myöhemmin tonniin luottorajan niin tuli hylky, vaikka tulotkin oli nousseet. Ei maksuhäiriöitä mutta palkka menee toiseen pankkiryhmään, en tiedä vaikuttaako se.

Vierailija
2/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin tarvitset luottokorttia jos olet velaton? norwegian bankilta saat helpommin, eikä kortti maksa mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku merkintä siellä on tai sitten sinulla ei ole tiliä siellä? Onko ensimmäinen luottokortti? Itselläni on minimaaliset tulot, alle toimeentulolaskelmien ja silti saan. Mutta minulla näkyy pitkä maksuhäiriötön historia. Yritä saada jostain luottokortti. Sen jälkeen saat muualtakin.

Vierailija
4/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttee isot tulot tai pienemmän luottorajan. 50% käteen jäävistä tuloista luottorajaksi on liikaa. Ottakaa yhteinen kortti puolisonne kanssa niin voi jo onnistua. Meillä on 5k€:n luottoraja, mutta maksettava aina kerralla kaikki pois, eli emme voi maksaa osissa -> oma valinta ettei ala korko juoksemaan.

Vierailija
5/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään ongelmaa kun suunnilleen samoilla tuloilla hain 6 vuotta sitten. Luottoraja taisi olla 2 tonnia ja velkaa oli 90000€. Ehkä s-pankilla on kovemmat kriteerit nykyään.

Vierailija
6/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se s-pankin tili myös sun palkkatili? Jos palkat tai muita säännöllisiä tuloja ei tule sille tilille, johon kortti kuuluu, et yleensä saa luottokorttia/maksuaikakorttia.

Vierailija
7/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku merkintä siellä on tai sitten sinulla ei ole tiliä siellä? Onko ensimmäinen luottokortti? Itselläni on minimaaliset tulot, alle toimeentulolaskelmien ja silti saan. Mutta minulla näkyy pitkä maksuhäiriötön historia. Yritä saada jostain luottokortti. Sen jälkeen saat muualtakin.

Mulla on osuuspankista sekä visa että masteri, molemmat 2000e rajalla. Haluaisin vaihtaa tilipankkini ässään, mutta jos eivät edes korttia myönnä niin jätän väliin. Maksuhäiriöitä minulla ei ole koskaan ollutkaan. Niin ja olen 45-vuotias, luottokortti minulla on ollut jo reilut parikymmentä vuotta. Haluan pitää luotollista korttia ihan varmuuden vuoksi, yllättävien menojen varalta.

Vierailija
8/34 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oudolta. Jos sinulla (tai mahdollisella puolisollasi) ei ole mitään maksuongelmia myöskään menneisyydessä, niin kysymyksessä voi olla jokin sekaannus. Jostain syystä jonkun toisen (esim. samannimisen) maksuongelmat on yhdistetty sinuun. En tiedä, voiko tuosta pyytää jotain selvitystä, kun normaalisti luottokortin antajan ei tarvitse perustella kielteistä päätöstään.

Vierailija
9/34 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten samat kuin alottajalla mutta tulot 4000e/kk hain korttia jossa luottoraja 6k, joka hylättiin, hain korttia jossa 4k raja, hylättiin.

soitin asiakaspalveluun että voivat pitää korttinsa,täysin naurettava pankki.

menettää aika monta asiakasta tolla käytännöllä.

Vierailija
10/34 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskortti kirjoitti:

Tarttee isot tulot tai pienemmän luottorajan. 50% käteen jäävistä tuloista luottorajaksi on liikaa.

Mjah. Itselläni nettotulot 4000 e ja luottoraja 10 000 e. Lyhennän 100 %, mutta korkea luottoraja on kätevä esim. lentoja ostaessa, kun kahden hengen edestakaiset lennot yhtään kauemmas voivat hyvin maksaa melkein tuon kymppitonnin.

Vierailija
11/34 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntääkö pankki luottokortin?

Jos ei myönnä, niin kai sen kortin saa joka pankin kautta yhtä huonosti?

Vierailija
12/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin virhe, jonka hakija tekee, on hakea luottoa liian isolla lyhennyksellä. Kokeilkaapa hakea minimilyhennyksellä, koska pankki laskee maksuvaran mukaan.

Vierailija
13/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa. Minulla on 4000€:n bruttotuloilla 5000€:n luottoraja Nordeasta. Asiasta ei ole edes koskaan tarvinnut keskustella.

Vierailija
14/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pankki kerro syytä? Kyllä hyvään asiakassuhteeseen kuuluu avoin kommunikointi puolin ja toisin. Jos eivät kerro, vaihda pankkia. Se on helppo homma nykyisin. Kunhan et vaihda Nordeaan.

Vierailija
15/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5000 euron luottorajalla S-Pankin Visa. Nettotulot 3600. Mutta mulla on kyllä kaikki pankkiasiat siellä, se ilmeisesti vaikuttaa.

Vierailija
16/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 15tonnii ulosotossa.

Kävelin 20€ setelin kanssa S-pankin toimipisteeseen ja ääs pankin pankin tunnarit palvelut yms oli auki samana päivänä.

Pankkikortti tuli postissa jälkeenpäin.

Bonukset menee asiakadomistajuuden maksamiseen niin että 100€ tulee täytee.

Vierailija
17/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka apina haluu luottokortin?

Luottokortti = pikavippaamista

Vai onko luottokortti joku statusjuttu?

Vierailija
18/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. lentoja ostaessa kätevä. Itse käytän tosin vain maksuaikakorttina.

Vierailija
19/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaneet tiedon mielenterveysongelmistasi

Vierailija
20/34 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa nuija! Se on ylivoimaisen viisas maksutapa. Ei menetä rahojaan jos myyjä tekee kuprun. Siis esim. tavaratilauksissa ja matkoissa,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi