Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loimaan miljoonista vielä...luulisi että nykyaikana

Vierailija
08.03.2018 |

ne kupongit pystyttäisiin jäljittämään...jos esim ostos on maksettu kortilla. Vaikutuksella on varmaan järjestelmässään tarkka tieto milloin kuponki on tehty. Voitaisiin katsoa valvontakamerasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vain kaipaa julkisuutta lunastukseen ja pitäisi jo antaa asiasta rauhaa.

Vierailija
2/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voittajia oikeasti ole olemassakaan. Pelkkää kusetusta koko homma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt että eikö tosiaan kaupan valvontakameroista ole käyty läpi että kuka sen kupongin osti. Miten se muuten on, täällä esitettiin ajatus että joku ottaisi avioeron ennen kuin ilmoittautuu, mutta toimiiko tuo? Eli kun kuponki on kuitenkin ostettu ja voitto voitettu pariskunnan ollessa naimisissa.

Vierailija
4/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät vain kaipaa julkisuutta lunastukseen ja pitäisi jo antaa asiasta rauhaa.

Mitä ihmeen julkisuutta? Kukaan saa henkilöllisyyttä mitenkään tietoon, jos se halutaan salata.

Vierailija
5/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ostohetki voidaan ilman korttimaksua jäljittää sekunnilleen. Onhan siinä kupongissa kellonaika. Ei taida vaan riittä valvontakameran nauhojen tarkistuksen syyksi. On jokaisen veikkaajan asia milloin voittonsa lunastaa ( jos sitä lunastaa ollenkaan)

Vierailija
6/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt että eikö tosiaan kaupan valvontakameroista ole käyty läpi että kuka sen kupongin osti. Miten se muuten on, täällä esitettiin ajatus että joku ottaisi avioeron ennen kuin ilmoittautuu, mutta toimiiko tuo? Eli kun kuponki on kuitenkin ostettu ja voitto voitettu pariskunnan ollessa naimisissa.

Aika nihilisti on voittaja, jos näin on. Mutta kaikki on mahdollista 🤓

Vierailija
7/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaa käteisellä, ei jää tietoa kuka on kupongin ostanut.

Ja ostaja ei välttämättä ole se jonka lappu on (minäkin vein joskus miehelle vetoja kauppareissun yhteydessä, antoi esim. Vakio-rivin ja vein sen) jos olisi "voittaja ollut kateissa" minä olisin ollut valvontakamerassa mutta en olisi koskaan edes muistanut minkä rivin olen käynyt viemässä.

Itse arvelen että kupongit on hyvässä tallessa, voittajat ehkä haluavat pohjustaa "uuden elämänsä" ennen voiton lunastusta. Voi olla sukulais- tai työporukka jonka voitto ei jää muilta huomaamatta, ehkä haluavat muuttaa pois Loimaalta etteeivät jää "silmätikuiksi". Laittavat kaiken valmiiksi, lunastavat voitot ja "katoavat".

Tuolla summalla moni auttanee lähipiiriäkin, tie vaikka olisi isomman porukan elämä menossa uusiksi. Itse ainakin muuttaisin johonkin lämpimään paratiisisaarelle, ja ottaisin kaikki halukkaat lähisukulaiset mukaani :)

Vierailija
8/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa spekulointia! Ei ne voittajat tule julkisuuteen kuvien ja nimien kera.

Vierailija
9/10 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Loimaan Prisman vartija on salaa käynyt kaikki valvotatallenteet useampaan kertaan läpi...

Vierailija
10/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oletus, että lottoyhtiö varsinaisesti edes haluaisi maksaa voittorahoja jos ei ole ihan pakko?

Sehän on firman kannalta vain hyvä asia jos voitto jää lunastamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän