Mikä mua vaivaa? Olen ihan lämässä Jenni vartiaiseen.
Nytkin kattelen tätä jennin uutta insta-kuvaa ja vemputtelen yksin himassa. Pitää varmaan lopettaa ennenkun muija tulee himaan.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28471893_1015570428810440…
Kommentit (16)
Tavis. En ymmärrä miehiä jotka tuollaisesta syttyy. Maisa Torppa, Anna Abreu, Janna, Sara Chafak ovat kyllä kuumia muttei Jenni.
Jenni on kuuma. Lesbian for Jenni. <3
Oonks mä ainut, mut saan Jennistä sellasii fiiliksii, että vois olla naisiin kallellaan?
Vierailija kirjoitti:
Oonks mä ainut, mut saan Jennistä sellasii fiiliksii, että vois olla naisiin kallellaan?
Et ole ainoa. Olen täyshetero mutta Jenniä panisin milloin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamarin lepsot ja kaappilepsot. Viette kaikki naiset!
Jenni <3
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni <3
M
Jenni on sen verran miesmäinen ja seksitön etteivät miehet ole hänestä kiinnostuneita. Naiset kyllä, samasta syystä.
Mikäpä ihme tuo on - Jenni on aivan helekkarin tyylikäs ja kaunis nainen, seksikäs ja sensuelli. Ja minä olen sentään umpihetero nainen.
Minusta Jenni on nätti nainen ,muttei millään tavalla seksikäs itselle sillä lailla. Tosin ihastunkin enemmän miehiin kuin naisiin..
aloittaja on ihan normaali mies. kyllä ihmisistä saa fantasioida.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin kattelen tätä jennin uutta insta-kuvaa ja vemputtelen yksin himassa. Pitää varmaan lopettaa ennenkun muija tulee himaan.
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28471893_1015570428810440…
Mene nyt vaan sen vaimosi luo äläkä ota mitään riskejä.
Itse asiassa olen kuullut tätä samaa mun lähipiirin miehiltä. Joten kyllä Jenni vetoaa ainakin muutamaan mieheen. Hänessä on jotain mitä en oikein osaa kuvailla.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen kuullut tätä samaa mun lähipiirin miehiltä. Joten kyllä Jenni vetoaa ainakin muutamaan mieheen. Hänessä on jotain mitä en oikein osaa kuvailla.
Se on mystisyys. Mystistä olemusta voi myös harjoitella, sillä ne tapaamani "mystiset" tyypit ei paremmin tutustuessa ole lainkaan mystisiä, he vain pitää yllä sellaista kuvaa.
Mieltymyksiä on monenlaisia. Minua eivät kiihota yhtään ankkahuuliset silkkaripersetissityrkyt. Sen sijaan kaunis älykäs luonnollinen Nainen hyvällä itsetunnolla on wau efekti. Just kuin Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jenni on nätti nainen ,muttei millään tavalla seksikäs itselle sillä lailla. Tosin ihastunkin enemmän miehiin kuin naisiin..
aloittaja on ihan normaali mies. kyllä ihmisistä saa fantasioida.
Minustakaan Jenni ei ole niinkään seksikäs, mutta on elegantti, kaunis, tyylikäs jne. En toisaalta epäile etteikö osaisi seksikäskin olla, imago ei hänellä vain ole sellainen.
Harvassa ihmisessä on, vaan sellaista salaista vetovoimaa. Joka vetoaa kumpaankin sukupuoleen.
Jenni on ihana ja jotenkin syvällinen. Hän on pohtinut elämäänsä varmasti monelta kantilta. Hän on myös sponttaani ja osaa heittäytyä hetkeen. Ihana paketti kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni <3
M
Jenni on sen verran miesmäinen ja seksitön etteivät miehet ole hänestä kiinnostuneita. Naiset kyllä, samasta syystä.
Tuo selittää sen miksi sen suhteet ei kestä.
Suosittelen pikaisesti lopettamaan tuollaisen ettei sinun eukosta tule Jenni-hullu n:o 2.