Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani ei aio hakea töitä, keksi ihmeellisen perustelun

Vierailija
08.03.2018 |

Kilpailu työpaikoista on liian kovaa, samaa työpaikkaa saa hakea usempi. Siksi poikani ei aio ottaa osaa tähän veriseen kilpailuun työpaikoista, vaan jättäytyy vapaaehtoisesti sivuun odottamaan omaa mahdollisuutta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jalolta, olisit ylpeä

Ei helvetti....

Tuo on typerää, ei jaloa.

Mitään omaa tilaisuutta ei tuolla asenteella koskaan tule.

Katsos, elämä ei ole Disney-elokuvaa.

Mutta sitten joku muu saa tilaisuuden

Mitä väliä? Omasta itsestä kun on kysymys....

Vierailija
22/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sen pitäs mennä töihin? Ihan pöljää nykypäivänä tuhlata elämä sellaiseen mikä tuottaa kärsimystä ainoastaan sen takia että voi päteä korkeammalla yhteiskuntaluokallaan tjsp, kun sitä ei ole pakko tehdä selviytymisen tai edes hyvän elintason kannalta. Lampaita kaikki.

Viimevuoden olin töissä. Nyt en ainakaan ennen syksyä yritä tosissani saada töitä. Aivan sama vaikka tulisi kymmen aktiivimallia tai vaikka ikuisuuskarenssi. Mä olen totaalisen kypsynyt kaikkeen työhön viittaavaankin.

Ja katsotte oikeudekenne elellä muiden rahoilla, koska "kypsynyt" ja tuntuu tuhlaukselta tehdä töitä. Olis kirveellä töitä muuallakin kuin halkometsässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa jalolta, olisit ylpeä

Ei helvetti....

Tuo on typerää, ei jaloa.

Mitään omaa tilaisuutta ei tuolla asenteella koskaan tule.

Katsos, elämä ei ole Disney-elokuvaa.

Joo, kyynerpäät edellä vaan rynnimään.

Ihan totta kokkaritrolli! Niinhän sinäkin paikkasi olet saavuttanut.

Äänestän kyllä Kokoomusta ja ensimmäisen kesätyöpaikan sain 15-vuotiaana.

Kerros nyt vielä miten joku kyynärpäätaktiikka liittyy siihen että on aktiivinen ja ahkera? Vai haukutko sillä kaikkia jotka ovat määrätietoisella työllä jotain saavuttaneet?

Katsopa joskus peiliin ja totea että sieltä sinua katsoo asennevammainen luuseri. :)

Vierailija
24/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sen pitäs mennä töihin? Ihan pöljää nykypäivänä tuhlata elämä sellaiseen mikä tuottaa kärsimystä ainoastaan sen takia että voi päteä korkeammalla yhteiskuntaluokallaan tjsp, kun sitä ei ole pakko tehdä selviytymisen tai edes hyvän elintason kannalta. Lampaita kaikki.

Viimevuoden olin töissä. Nyt en ainakaan ennen syksyä yritä tosissani saada töitä. Aivan sama vaikka tulisi kymmen aktiivimallia tai vaikka ikuisuuskarenssi. Mä olen totaalisen kypsynyt kaikkeen työhön viittaavaankin.

Ja katsotte oikeudekenne elellä muiden rahoilla, koska "kypsynyt" ja tuntuu tuhlaukselta tehdä töitä. Olis kirveellä töitä muuallakin kuin halkometsässä

Oikeus on lakiin kirjoitettu.

Vierailija
25/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappahan lompakostasi kaksieuronen kauniiseen käteesi ja sano kenen nimi siinä lukee. Jos siinä lukee sinun nimesi, niin se on sinun rahasi, mutta jos siinä lukee Euro, sen omistaa Euroopankeskuspankki.

Vierailija
26/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa laiskuudelta tai siltä että ei osaa käsitellä pettymyksiä

Vierailija
27/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka poikasi aikoo saada koskaan töitä jos työkokemusta ei ole?

Vierailija
28/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niitä pitäis saaha?

Vierailija
29/29 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin tunnen pari tällaista reppanaa, jotka ovat jo valmistuneet ammattiin, mutta eivät hae työpaikkaa, koska se ei kuulema kannata. Poikia, jotka jumittaa omassa huoneessa pelaa tietokonepelejä ja läskistyy läskistymistään. Ei kiinnosta työ, eikä kiinnosta tytöt. Syrjäytymässä, elleivät jo syrjäytyneitä.

Lopulta ne tulevat tänne ulisemaan miesten ongelmista.