Koira nielaisi kondomin missä on nakki sisällä
Pelleiltii kavereiden kaa kortsuil ja niis oli nakkeja ja esim banaania sisällä.. No se koira sit vetäs sellase mis on nakki sisäl nii mitä mä teen nyt?
Kommentit (39)
siis älä käsitä väärin ei tungettu suuhun eikä muuallekkaan eikä tosiaa ollu mun idea alottaa tota mutjoo mitä mä teen ku mun koira täa my sellase yhen vissii nielas
Koiraparka! Mutta miten te nyt pärjäätte? Neuvoni: Uusi "nakki" kortsuun vaan, jollei löydy nakkia, niin Atrian grillimakkarakin käy.
Vierailija kirjoitti:
Ai että oikein pelleilitte ;)
Uuh aah tää tyttöjen pelleily tuntuu hyvältä. Ooh aah
ei ei eii xd koirassa tästä on kyse eikä siitä et me vaa läpällä pistettii se nakki sinne sisälle ja sit koira sen vahingos otti eikä ollu tarkoituskaan tehdä mitään niillä🙄
onko varmaa että se tulee ulos eikä koiralle tapahdu mitään vakavaa? ja en mä sitä nakkia tarvi vaan koira ois kiva saada hengissä selviämää tästä.. kaikki vaa ymmärs ton asian nyt väärin
Tytskyt meinas vähän harrastaa itsetyydytystä / kimppa kivaa 😂. Tilatkaa dildo antishopista tai muusta nettikaupasta. Kukaan ei huomaa kun sen tilaa noihin kaupoissa oleviin laatikko posteihin.
ei ei ei ei 😂😂😂 ei näin ei missää vaiheessa ollu ainakaa mulla ajatuksena en tiiä mitä mu kaverin pääs liikku ku se tän joko jutun keksiki..
eläinlääkärille! Toivottavasti kumi oikeasti ei vahingoita tai tuki sen nakin kanssa suolistoa. (jos on tosi)
Huolestunut koiranomistaja kirjoitti:
ei ei ei ei 😂😂😂 ei näin ei missää vaiheessa ollu ainakaa mulla ajatuksena en tiiä mitä mu kaverin pääs liikku ku se tän joko jutun keksiki..
Niin justiinsa, kellä ny mitää seksuaalista päähän pälkähtäis kun tunkee lihaa kortsuun!
Nyt ei auta muu kuin kavereiden kanssa kaikki kääräisette HK-siniset kortsuihin ja tungette ne pyllyihinne.
nosiis tää mun kaveri on vähän aina ollu tollane et en yhtää kyl mieti miks se teki noi ku sitä kiinnostaa kaikki maholline seksuaaliset asiat..
Vai sellaisia leikkejä. Sano koiralle, että tuhma koira, koska vei teidän lelun kesken leikkien ;)
Koska koira söi lelun niin joudutte jatkamaan leikkimistä sen koiran kanssa.
Ai että oikein pelleilitte ;)