Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat ihmiset!

Surullinen vain
07.03.2018 |

Moi! Mua ahdistaa mun ulkonäkö niin paljon. Olen niin ruma ja olen kuullutkin sitä monilta ihmisiltä. Saan pieniä rytmihäiriöitä, koska ahdistus on niin suuri. En kykene tekemään mitään, enkä puhumaan ihmisille. Ahdistaa niin paljon ja en saa mitään aikaseksi. En voi olla ainoa näin oksettavan ruma ihminen. Olen siis 18-vuotias tyttö ja en ole ollut kertaakaan suhteessa. Olen myös neitsyt. Miehet eivät vilkaisekkaan minua. Mitä teen. En jaksa....enään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää lisää. Aika parantaa tai helpottaa. Sinun iässäsi ulkonäkö tuntuu olevan maailman tärkein asia, mutta ei se ole. Koeta jaksaa, pidä itsesi pinnalla ja yritä päästä pelostasi eroon. 

<3

Vierailija
2/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään.

T. Ruma neitsyt 32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen vain kirjoitti:

Moi! Mua ahdistaa mun ulkonäkö niin paljon. Olen niin ruma ja olen kuullutkin sitä monilta ihmisiltä. Saan pieniä rytmihäiriöitä, koska ahdistus on niin suuri. En kykene tekemään mitään, enkä puhumaan ihmisille. Ahdistaa niin paljon ja en saa mitään aikaseksi. En voi olla ainoa näin oksettavan ruma ihminen. Olen siis 18-vuotias tyttö ja en ole ollut kertaakaan suhteessa. Olen myös neitsyt. Miehet eivät vilkaisekkaan minua. Mitä teen. En jaksa....enään

18-vuotias minäkö siellä? Nyt olen 50 ja onnellinen. Mieskin on. Se jäi kyllä nuoruudesta mieleen, että suuri osa ihmisistä on inhottavia. Mutta riittää, kun löytyy muutama toisenlainen.

Vierailija
4/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat päästä eroon neitsyydestä niin sana vaan niin ajan sun luokse.

M32

Vierailija
5/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pix or...

Vierailija
6/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt olen trolli, koska olen ruma ?

Vierailija
7/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä mitään.

T. Ruma neitsyt 32v

Tätä pelkäsinkin

Vierailija
8/22 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ihmiset, menkää kaljalle.

Vierailija
9/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin juon viinaa

Vierailija
10/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 29 v ruma nainen. Seksiä olen kyllä harrastanut (toki sitäkin ekan kerran vasta 26 v). Suhteessa en ole ollut koskaan, miehille kelpaan vaan paremman puutteessa kertapanoksi. Rumaksi on haukuttu ja tissejäkään ei ole :( Se on vaan pakko hyväksyä että ei tämä tästä tule muuttumaan ja mä en vaan ansaitse rakkautta koska olen niin ruma.

Vierailija
11/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, olen toipuva alkoholisti...

Vierailija
12/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 29 v ruma nainen. Seksiä olen kyllä harrastanut (toki sitäkin ekan kerran vasta 26 v). Suhteessa en ole ollut koskaan, miehille kelpaan vaan paremman puutteessa kertapanoksi. Rumaksi on haukuttu ja tissejäkään ei ole :( Se on vaan pakko hyväksyä että ei tämä tästä tule muuttumaan ja mä en vaan ansaitse rakkautta koska olen niin ruma.

Naama ja tissit tuntuvat olevam todella isossa osassa. Minulla on hyvä kroppa ainakin omasta mielestäni. Mutta koska treenaan niin tissit eivät ole kovin suurehkot. Luulisi että hyvä ja suht iso perse korvaisi muut puutteet...

Vierailija
13/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta itseäsi ja hymyile.

Opettele pukeitumaan ja meikkaamaan.

Rumaa ihmistä ei olekaan.

Vierailija
14/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

----ootte turhia.

Vierailija
15/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi ystävätär, joka on niin ruma, ettei oikein kestä katsoa. Hänellä on niin ihana luonne ja kaunis ääni, ettei tahdo uskoa. Miehet ovat aina olleet hänestä kiinnostuneita. Hänellä on kaksi aikuista lasta. Hyväksy itsesi niin muutkin hyväksyvät sinut.

Vierailija
16/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rumaksi koettu ulkonäkö johtuu ylipainosta ja homssutyylistä - ja niihin voi omilla toimillaan vaikuttaa. Eli satsaa terveelliseen ruokavalioon, liikuntaan, kivoihin vaatteisiin ja kampaukseen, jos ruma ulkonäkö haittaa elämääsi.

Vierailija
17/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma nainen ja olen naimisissa. Mieheni tajuaa sen etten koskaan saa muuta miestä ja kohtelee mua huonosti mm pihtaavat seksiä, ei koskaan kehu yms eli ruman kannattaa olla yksin.

Vierailija
18/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kampaajalle, värjäät hiuksesi ja paklaat kunnolla naamasi. Hankit verkkarit, hommaat mielialalääkket. Älä laihduta, mutta näytä siltä kuin olisit kiinnostunut urheilusta. Näin kun teet, varmaan joku luuserimies kiinnostuu sinusta ja pian sinulla on perhe.

Vierailija
19/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua <3

Ensinnäkin, neitsyys-pointti ei liity tähän mitenkään. Kyllä monet rumatkin "pääsevät" sänkyyn jos vain se on elämässä tavoitteena, siitä ei pidä tehdä johtopäätöksiä. Itse tapasin mieheni vasta 24-vuotiaana, siihen asti neitsyt, ei se ollut mikään huono asia, täysin oma valinta olla slorttoilematta aiemmin vain jotta "pääsisi neitsyydestä eroon".

Toisekseen, lähes jokainen, jollei joka ikinen ihminen ajattelee joskus olevansa ruma. Se kuuluu ihmisyyteen. Jopa maailman kauneimmat ihmiset (esim. Hunter Tylo) kokevat epävarmuutta ja tarvetta leikellä itseään, jopa sillä uhalla että muuttuvat oikeasti rumiksi.

Kolmanneksi, ikä auttaa hyväksymään itseään, kasva ja kehity siis rauhassa, sinulla ei ole kiire! 

Neljänneksi, elämässä on niin paljon tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö, se on lopulta tosi pinnallista kuitenkin. Mikä sinulle on tärkeää, millaisia ajatuksia ja arvoja sinulla on? Kehitä itseäsi niissä asioissa mistä pidät, se on paljon oleellisempaa kuin joku luukki.

Viidenneksi, katso ympärillesi. Näet erinäköisiä ihmisiä, kauniimpia ja rumempia. Jokaisella on oikeus olla ja elää, juuri sellainena kuin ovat. Ihmisen arvo ei riipu ulkonäöstä. Ketkä näyttää lopulta kauniimmilta? He jotka hymyilevät. Siispä: opettele rakastamaan ja hyväksymään itsesi, hymyile ja rakasta lähimmäistäsi niin olet todella kaunis <3

Kaikkea hyvää sulle!

N44

Vierailija
20/22 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvojen piirteet on rumat niin se on vaikea juttu. Niille ei oikein voi mitään. Vaatisi niin isot leikkaukset ettei taida olla järkeä kun lopputuloksesta ei voi olla varma. 

Koeta keskittyä rahan hankkimiseen ja rikastumiseen niin parannat mahdollisuuksia erakoitua keski-ikäisenä. Jos on nuorena ruma niin keski-iässä elämä tulee olemaan yhtä helvettiä kun ulkonäkö alkaa iän myötä rapistua ja rumentua entisestään. 

Kerron omasta kokemuksesta.

t. toinen ruma