Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylempi keskiluokka harrastaa "prismavaatteita"

Vierailija
07.03.2018 |

Jos pohditte, miksi köyhät ei osta vaatteita Prismasta tai Cittarista, niin elätte kyllä vielä jossain menneisyydessä. Nykyään just jossain Prisman miesten osastolla on justiinsa vain jotain Lee Coopperin, Leen ja Jameksen farkkuja sekä Tom Hilfigerin, Calvin Klein ja Peak Performancen rättejä. Ei ole köyhällä varaa ostaa kalliita muotivaatteita. Mutta nuo Prismasta/Cittarista vaatteensa ostavat ihmiset kuuluvatkin siihen ylempään keskiluokkaan.

Mies 22v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan takit Ajattaresta ja vaatteet Stockalta, Rils consept storesta , Belixolta joskus pitkikset. Rilsin ja Gerry Weberin vaatteet sopivat minulle hyvin. Voisin ostaa sovittamatta. Koko 40 on molemmissa mulle sopiva.

Vierailija
2/6 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkani ja ammattinimikkeeni perusteella olen ylempää keskiluokkaa. Ostan vaatteita Prismasta - ja Marimekosta, Sandeja erikoisliikkeistä jne. Ainakin itsellä on merkki ihan sama, kunhan vaatteet ovat OK valmistettuja ja itselle mieluisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylempää keskiluokkaa ja myös tuollaisesta perheestä, mutta ei vanhempien perheessä tai omassani kyllä ole ollut tapana ostaa vaatteita Prismasta. Prismasta on melkolailla turha etsiä kalosseja, reunoskenkiä tai punottuja solmioita.

Vierailija
4/6 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi keskiluokka ei ehdi shoppailla erkoisliikkeissä, tai hankkia tatuointeja, kun töitten jälkeen pitää säätää työasioita vielä kotonakin. Ja sitten on lapset, kokkailu ja liikunnan harrastaminen. Hyvässä lykyssä jotain muutakin harrastusta.

Täytyy priorisoida.

Vierailija
5/6 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä ovat ylempää keskiluokkaa? Mieheni tienaa 7000-10 000€/kk, minä 2000€/kk. Molenmat olemme vain amiksen käyneitä. Mihin luokkaan kuulumme. Vaatteita ostamme vähän sieltä ja täältä, ei mitään erityistä vakkaria. Sieltä, missä nyt sattuu kivoja vaatteita tulemaan vastaan. Itselleni lähinnä tilaan netistä.

Vierailija
6/6 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ovat ylempää keskiluokkaa? Mieheni tienaa 7000-10 000€/kk, minä 2000€/kk. Molenmat olemme vain amiksen käyneitä. Mihin luokkaan kuulumme. Vaatteita ostamme vähän sieltä ja täältä, ei mitään erityistä vakkaria. Sieltä, missä nyt sattuu kivoja vaatteita tulemaan vastaan. Itselleni lähinnä tilaan netistä.

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä miehesi tekee työkseen kun palkka on noin korkea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän