Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoidenne tekemät pienet hyvät teot

Vierailija
07.03.2018 |

Kiitetään ja iloitaan niistä pienistä kivoista jutuista, joita puolisonne ovat tehneet. Onko niitä? Tuleeko niitä huomattua?

Aloitan. Kerran saunoessamme aloin haavella ääneen uudesta suihkusaippuasta. Kuvailin millaisen haluaisin sen olevan; hedelmäinen, mutta ei ns. sporttinen, hieman luksusfiilistä, jne. Seuraavana päivänä hän oli käynyt ostamassa minulle täydellisen suihkusaippuan. Oli tuoksutellut kaupassa puteleita läpi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oksennustaudissa niin toki mies on hoitanut lapset koko päivän ja laittanut ruuat. Kävi kaupassa ja haki minulle normiostosten lisäksi herkkuja mitä mieleni teki. Ja koska minulla on lihaskipuja on hieronut oma-aloitteisesti ja helpottanut näin oloani.

Vierailija
2/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli taas käynyt tankkaamassa autoni ihan oma-aloitteisesti ettei minun tarvitse. Ja lisäsi jäähdyttimeen nestettä ja hoiti pissapojan kuntoon. Taas mukava ajella autolla joka kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähtee minua aikaisemmin töihin ja nouseekin aikaisemmin, minä olen aamu-uninen. Hänellä on tapana käydä aamulla koiran kanssa ulkona ja tekee minulle usein myös valmiiksi kupin teetä että minä saan nukkua vähän pidempään ja kun nousen minua odottaa se teekuppi.

Vierailija
4/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää aina minun ruoka-annokseni ennen omaansa. Minusta tämä on kovin herttaista, vaikka pieni asia onkin :). Lisäksi silittää joka ilta selkääni sängyssä ihan pyytämättä, koska tietää kuinka se saa minut aina rentoutumaan.

Eikös se rakkaus ole niitä pieniä arjen tekoja <3

Vierailija
5/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydäminen mieheni auttaa naapurin rouvaa erinäisissä hommissa, kun hänen miehensä matkoilla.

Vierailija
6/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää joka aamu viemään mut töihin 04.30 ja jatkaa itse omaan työhönsä jonka aloittaa sit aiemmin. Tekee kurkuista sydämiä kun on tehnyt valmiiksi ilta/aamupaloja 💜

Vierailija
7/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kun lupasi maksaa lapsesta sen, mitä pyysin.

2. Maksaa.

8/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee niitä joka päivä niin että vaikea edes ruveta listaamaan... Ja todellakin muistan kiittää ja olla onnellinen joka ikinen päivä. Koskaan aiemmin ei ole minulla ollut noin huomaavaista ja välittävää miestä, ja suurimman osan elämästäni vietin sinkkuna ennen kuin tapasin hänet. Nyt ollaan oltu kuusi vuotta yhdessä. Ja sanomattakin selvää että itsekin teen parhaani sen eteen että hänenkin elämänsä olisi mahdollisimman mukavaa joka päivä.

Vierailija
9/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ennenkin maininnut tämän, mutta minua odottaa aamuisin keittiön pöydällä kahvikuppi ja sanomalehti. 

Vierailija
10/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kaksi viikkoa sitten talviloma, itse en pysty pitämään talvilomaa työkiireiden takia. Minulla osui miehen lomaviikolle töiden pahin kiirehuippu. Mies laittoi joka illaksi valmiiksi jonkin lempiruokani, joita saimme yhdessä nauttia. Perjantaina odotti neljän ruokalajin illallinen viineineen ja kynttilöineen.

Rakastan miestäni niin paljon, etten sitä varmaan koskaan hänelle pysty täysin avaamaan :)

Vierailija
11/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ostelee mulle aika usein kivoja juttuja muuten vaan. Ei niinkään kukkia, kun en niistä välitä, mutta erikoisempaa suklaata, jonkun korun, viime viikolla toi afrikkalaisen naamion työhuoneeni seinälle, kun niitä keräilen. Oli bongannut kierrätyksessä piipahtaessaan.

Hieroo harvase ilta mun jalkoja.

Vierailija
12/16 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän silittelee tukkaani lähes aina, kun katsomme tv:tä. Ihanaa arjen hellyyttä. :)

Vierailija
13/16 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti ulkomaille työmatkalle. Noloa, mutta nukun aina huonosti, kun hän on töissä. Oli sitten printannut kuvan naamastaan pussausasennossa ja laittoi sen tyynylleen odottaman, ettäotan päiväpeiton pois. Sain hepulin. ❤️

Vierailija
14/16 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala aamu-uniselle. 

Vierailija
15/16 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen hieronta on jokailtaista, samoin niska-hartiaseudun hieronta aina kun kivistelee.

Vierailija
16/16 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolin ja toisin tapana piilotella toisen löydettäväksi pieniä herkkuja tai viestejä. Mies myös monesti kaupassa käydessään tuo jotain ihan vain minua varten todeten että "Taisit telepatialla pyytää jotain tällaista?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi