Kysymys naisille: tykkäätkö, kun mies kuristaa sinua?
Kommentit (15)
En. Hämmentyisin jos joku kysyisi, enkä tuskin enää pystyisi harrastamaan seksiä sellaisen kanssa, joka kokeilisi edes kevyesti ilman lupaa
En. Otan mielummin vaikka ananaksen perseeseeni.
otin kerran tyyppiä hitaasti ranteista kiinni panon aikana ja siirsin sen kädet mun kaulalle... kuristi just oikeen vahvusesti, ei liian kovaa mut ei yhtää liian vähänkää ♡
tyyppi ei oma alotteisesti sitä tee
Kyllä, mutta vain silloin, kun luotan kumppaniin (ja ovulaation eli kiiman aikana). Eli en ole usein päässyt kokemaan. Nykyistä olen koittanut saada suostumaan, koska hänellä on pitkä kamppailulajitausta ja luotan että osaa tehdä sen oikein (niin että tuntuu, mutta ei tietenkään vaarallisesti), hän kiihottuu kyllä kun kerjään sitä ja hieman saattaa tiukentaa otettaan mutta ei suostu niin kovaa kuin haluaisin.
Vain jos tosiaan luotan häneen. Se vahvistaa orgasmia ja nautintoa sekä kiihkoa todella paljon. Jos mies orgasmini alkaessa kuristaa, välillä antaa hengittää, ja jatkaa, orgasmi on äärimmäisen voimakas ja todella "tajunnanräjäyttävä". Kestää kauan ja mies on todella myös erektio kivikovana. Sanoo, että ei ole ihanampaa kuin nähdä nainen pitelemättömän orgasmin kourissa (siis hänen kourissaan) ja se seksuaalinen valta.
Eli riippuu - tai ei tosiaan riipu vaan SEISOO - miehestä.
Kyllä tyyppi siinä vaiheessa alkaa vaikuttamaan heikkolahjaiselta friikiltä, joten ei kiitos minulle kuristajaa.
Mies saa kyllä ja pitääkin käyttää voimaa ja näyttää kuka on herra talossa, mutta ei kuristusta, ei missään tapauksessa.
Käsiä voi voi pitää ranteista kiinni, mukamas raiskauksen mahdollistamiseksi. Työnnöt voi olla rajuja, niin että ne tuntuvat vielä seuraavana päivänäkin, että tietää olevan nainut nainen. Kaikkea tälläistä, mutta ei kuristusta.
N29
En halua varsinaista kuristamista riskien takia, mutta minusta on todella kiihottavaa, jos mies pitää napakasti kaulasta kiinni seksin aikana. Voi pitää aika tiukastikin, mutta ei niin että oikeasti kuristaa.
Haluaako mies että nainen vaikka leikkaa hiukan saksilla...No en tykkää yhtään. Voimakas ottaminen on aivan eri asia.
En. Kaulalta/leuan alta pitäminen on eroottista ja ihanaa, mutta EI kuristaminen.
Eli siis: käsi kaulalla jees, kuristaminen ei.
Jooen. Edellinen sai äkisti kenkää juuri siitä syystä.