Mies haluaisi, että teen vähemmän töitä
Teen 8 tuntisia päiviä ja pari tuntia päivässä menee matkoihin. Mies valittaa koko ajan, että olen liikaa töissä. Tämä on mielestäni kuitenkin ihan normaali työviikko. Mitä mieltä olette?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En suostu vaan jatkan töitä.
En minäkään tietenkään suostu, vaan jatkan työtäni, josta tykkään ja jatkan sitä tuon 8 tuntia päivässä. Haluaisin mielipiteitä siihen, että mies valittaa että teen liikaa töitä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tietenkään suostu, vaan jatkan työtäni, josta tykkään ja jatkan sitä tuon 8 tuntia päivässä. Haluaisin mielipiteitä siihen, että mies valittaa että teen liikaa töitä. Ap.
Kontrolloiva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloiva mies
Voi olla. Minua vaan on mahdoton kontrolloida. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontrolloiva mies
Voi olla. Minua vaan on mahdoton kontrolloida. Ap.
Ai, on vai. Jos näin olisi, et täällä mielipiteitä kyselisi.
Anna valittaa vaikka ihan tyhjästä valittaakin. Jos mies on enemmän kotona, niin hänellähän on hyvää aikaa tehdä kotihommat. Saat itse levättyä työpäivien jälkeen.
8h työpäivä on niin normaali työpäivän mitta kuin olla ja voi. Joten miten sä voit tehdä liikaa töitä kenenkään mielestä? Vai oletko maksullinen nainen, se voikin jo jurppia.
Kyllähän tuo työmäärä liikaa on. Täytyisi ehtiä elämäänkin.
Mies ehdotti mulle samaa, nyt teen töitä 15h/viikko ja olen onnellinen.
Parisuhdekin sai ihan uutta potkua, kun kumpikaan ei ole katkipoikki töiden takia..Raha-asiatkin kunnossa.
Muuttakaa lähemmäs työpaikkaa et matka lyhenee. Muuta en keksi.
Mitä sun pitäis tehdä sen sijaan miehen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies ehdotti mulle samaa, nyt teen töitä 15h/viikko ja olen onnellinen.
Parisuhdekin sai ihan uutta potkua, kun kumpikaan ei ole katkipoikki töiden takia..Raha-asiatkin kunnossa.
Miten olette suunnitelleet sinun eläkevuodet? Millä alalla olet, voitko myöhemmin lisätä tunteja? Sinulla tuo viikkotuntimäärä on niin vähäinen, että työttömäksi jouduttua et saa ansiosidonnaista. Toivottavasti olet jo viisikymppinen tai vanhempi.