Haluatko että pokasi on onnellinen ja saa naisia kun täyttää 18v? Nyt voi olla jo myöhäistä alkaa säästää kunnon kiesiin?
Laadukkaalla autolla poikasi saa kaadettua muijia ja on onnellinen. Vai oletko itsekäs äiti jolle vain omat asiat merkitsevät etkä ole valmis antamaan pojallesi ikimuistoista nuoruutta?
Kommentit (22)
En halua että pokani alkaa iskeä naisia.
Mun poka on ihan onnellinen. Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta.
Me ei pojalle autoa osteta. Poika tekee töitä ja säästää itse.
Vierailija kirjoitti:
En halua että pokani alkaa iskeä naisia.
Mulle se on ok, jos jakaa ne mun kanssa.
Ja millähän perusteella poikani valitsisi juuri naisen... miksei miestä?
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua että poikasi on onnellinen käytät rahat itsekkäästi omiin tarpeisiisi. OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua että poikasi on onnellinen käytät rahat itsekkäästi omiin tarpeisiisi. OK.
Poikani ei ole niin tyhjä pää, että kuvittelisi auton tuovan onnea sen enempää tyttöjen kuin minkään muun suhteen.
Miltä muuten näyttää sinun äitisuhteesi?
Vierailija kirjoitti:
Olen varma että täällä on paljon noita itsekkäitä äitejä
Olin valitettavasti ihan oikeassa.
Minun poikani ajoi kortin ja osti ensimmäisen autonsa yli kolmekymppisenä.
Muutti omilleen heti armeijan jälkeen, ja tyttöystäviä tuli ja meni. Ei näyttänyt pulaa olevan.
Sitten löytyi vaimo ja nyt on kaksi lasta.
Tuntuupa tuo hyvinkin onnellinen olevan, ja on hyvä työ ja elämä. En sitä minä hänelle ole petannut, ihan itse saavuttanut mitä on saavuttanut.
Vanha pokkarikamera seistä nököttää pölyttyneenä tuossa kirjahyllyn reunalla. En ole kysellyt onko se onnellinen, eikä se ole siitä ole pahemmin kävellyt naisia iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Muutti omilleen heti armeijan jälkeen, ja tyttöystäviä tuli ja meni. Ei näyttänyt pulaa olevan.
Tuntuupa tuo hyvinkin onnellinen olevan, ja on hyvä työ ja elämä. En sitä minä hänelle ole petannut, ihan itse saavuttanut mitä on saavuttanut.
Meni pojalta nuoruus ilman autoa ja niitä kauneimpia naisia kun vanhemmat laittoivat omat tarpeensa edelle.
Ei ole suotavaa kaataa autolla äijiä eikä muijia eikä ketään tai mitään muutakaan.
Opettelee vaan ihan rauhassa ajamaan niin, ettei aiheuta vahinkoa liikenteessä.
Pokat ja muut vasta-alkajat.
Vierailija kirjoitti:
Vanha pokkarikamera seistä nököttää pölyttyneenä tuossa kirjahyllyn reunalla. En ole kysellyt onko se onnellinen, eikä se ole siitä ole pahemmin kävellyt naisia iskemään.
😂😂😂
On nuita miniäkokelaita näkynyt riittävän ilman autoakin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni pojalta nuoruus ilman autoa ja niitä kauneimpia naisia kun vanhemmat laittoivat omat tarpeensa edelle.
Tätä näkee paljon nykyään
Mun pojat saa ajella tolla mun nykyisellä autolla, luulen että tytöille kelpaa kyyti letukassa vielä seuraavassakin sukupolvessa.
T:palstamamma
Miksi äitejä syytetään itsekkäiksi, miksei isejä? Eipä omakaan mies ostanut pojille autoja.
Pojat ovat saaneet lainata minun autoa. Jostain syystä he ajavat isänsä autolla vain ihan pakosta eli hyvin harvoin.
Ei av-mammoilla niin nuoria pokia ole.
Olen varma että täällä on paljon noita itsekkäitä äitejä