Hellehullut! Joko olet väsynyt näihin pakkasiin?
Kommentit (18)
Parasta talvessa on kevät sen jälkeen!
Jos ei olisi talvea, ei niin osaisi arvostaa kevättä ja kesää.
Rakastan kevättä💚🌱
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen niin täynnä talvea! toivon etten näe talvea enää ikinä!
Kuulostat vähän itsetuhoiselta 🤔
"Hellehullut" saavat alkaa varata lentoja aurinkorannoille, sillä tuleva kesä toistaa viime kesän keliä. Ennustin tosiaan viime kesän(kin) oikein.
Tosin mistäpä sitä tietää nykyään, vaikka Italiassakin tulisi lunta niskaan.
Mä karkaan talviksi tänne lämpöiseen :) Olen talvet töissä ulkomailla siis, nytkin on lämmintä +27c.
Vierailija kirjoitti:
Mä karkaan talviksi tänne lämpöiseen :) Olen talvet töissä ulkomailla siis, nytkin on lämmintä +27c.
Miksi pitää karata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää karata?
Koska se on mun työtäni. Niin ja vihaan talvea ja kylmää.
On onni asua maassa, jonka kaikista vuodenajoista tykkää (kesästä ei niin paljoa, jos sattuu olemaan helteinen).
Jokaiselle varmasti löytyy sopiva maa, jossa on mukava asua ilmaston puolesta ja muutenkin 😊
Suomen talvi on perseestä.
Juuri oltiin Dubain lämmössä pari viikkoa, hiukan helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää karata?
Ammattinimike "karkaaja"🙄
Joo alkaa pikkuhiljaa riittämään pakkanen ja kaikki sen mukanaan tuomat lieveilmiöt. Ulos ei voi mennä, pakkanen käy henkeen ja ennenkaikkea kaikki päästöt jotka leijuu talojen savupiipuista ja autojen pakoputkista.
En ymmärrä miten voikin ilmeisesti puuta tai mitä lie polttamalla saada niin hirvittävän pahan hajuista kitkerää savua aikaan joka leijuu toisten pihaan ja kauhea katku koko ajan ympärillä. Eikä osata pukeutua talvisäähän vai mikä siinä on että autoja pitää käyttää tyhjäkäynnillä kymmeniä minuutteja heti kun on enemmän pakkasta ennenkuin voi lähteä ajamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo alkaa pikkuhiljaa riittämään pakkanen ja kaikki sen mukanaan tuomat lieveilmiöt. Ulos ei voi mennä, pakkanen käy henkeen ja ennenkaikkea kaikki päästöt jotka leijuu talojen savupiipuista ja autojen pakoputkista.
En ymmärrä miten voikin ilmeisesti puuta tai mitä lie polttamalla saada niin hirvittävän pahan hajuista kitkerää savua aikaan joka leijuu toisten pihaan ja kauhea katku koko ajan ympärillä. Eikä osata pukeutua talvisäähän vai mikä siinä on että autoja pitää käyttää tyhjäkäynnillä kymmeniä minuutteja heti kun on enemmän pakkasta ennenkuin voi lähteä ajamaan.
Autoissa on katalysaattorit nykyään. Melkoinen nirppanokka olet jos niitten tyhjäkäynti käy nokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää karata?
Ammattinimike "karkaaja"🙄
Jotkut muodollisimmat sanovat matkaoppaaksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoissa on katalysaattorit nykyään. Melkoinen nirppanokka olet jos niitten tyhjäkäynti käy nokkaan.
No eipä ne katalysaattorit paljon toimi pitkään aikaan kun auto käynnistetään kovassa pakkasessa. Nehän pitää olla kuumia ennenkuin puhdistustulos on hyvä ja kun kylmä moottori jauhaa tyhjäkäynnillä pakkasessa niin eipä se kovin nopeasti lämpene.
Melkoinen katku sieltä pakoputkesta tulee pitkän aikaa ja erityisesti kovalla pakkasella kun ei paljon tuule niin se myrkky jää pyörimään pihoihin suoraan hengitettäväksi. Jotkut ei vaan jaksa ajatella kuin omaa persettään, ei kestä istua kylmällä penkillä muutamaa minuuttia. Lompakkoon asti ajattelu ei näytä myöskään ylettyvän, kun polttoainekulujakin joka-aamuiset tyhjäkäynnit lisää merkittävästi.
Kyllä. Olen niin täynnä talvea! toivon etten näe talvea enää ikinä!