Muita jotka ei vaan pysty menemään avantoon?
Itse kokeilin uimahallin kylmäallasta. Ei ei ja ei. Mieluummin syön vaikka heinäsirkkoja kuin menen tuonne.
Kommentit (11)
Kyllä sinne pystyy. Sitkeyttä vaatii.
Ei puhettakaan. Siihen uimahallin isoon altaaseenkin kastautuminen on kamalaa.
Mua ei sais kirveelläkään avantoon. Inhoon kylmää vettä.
En oikein kestä kylmää muutenkaan. En menisi avantoon. Lisäksi saattaisin hukkua, koska en osaa uida käytännössä. En nauti veden varassa olemisesta.
En pysty. Ei löydy sellaista rahasummaakaan, mistä vaan voisin käytännössä itseni sinne tieten tahtoen laittaa, ei vaan pysty, vartalo ei suostu. Sen enempää kuin vaikka istumaan kusiaispesään nakkena. Ei ei ei.
En pysty, koska kardiologi on kieltänyt, kokeilusta saattaisi seurata sydänperäinen äkkikuolema. Nuorempana, kun ei vielä ollut diagnoosia, kävin uimahallin kylmäaltaassa ja sormeni kohmettuivat niin, että juuri ja juuri pääsin altaasta pois.
En huvikseni palelluta itseäni. Talvessakin on vähän liikaa kestämistä.
Uimahallien kylmäaltaat on fantastisia paikkoja.
Itse teen niin että menen sinne noin 5 minuutiksi kaulaan asti, kyllä tekee hyvää!
Ja vinkkinä muille miehille että tehostaa aika hyvin alapään verenkiertoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kokeilin uimahallin kylmäallasta. Ei ei ja ei. Mieluummin syön vaikka heinäsirkkoja kuin menen tuonne.
Ei ole pakko. :-) Sirkkoja on jo myynnissä joissain tuotteissa.
Uimahallin kylmäallas on vain jotenkin väärin. En mene ikinä sinne itsekään. Avannossa käyn säännöllisesti.