Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhin kelle olette antanu p....a

Nuorineiti
07.03.2018 |

Ite olen 23 v nainen ja viikonloppuna Levillä mua työsti 46 mies.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työsti". Sinäkö vaan makasit siinä työstettävänä? Kuulostaa tosi vastavuoroiselta juu, mutta totahan se on nuorison kanssa.

Vierailija
2/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin tapailemani mies ja seksikumppani oli 47 vuotias minun ollessa tuolloin 31. Ihan ok petikumppani ja jumalaisen komea treenattu kroppa kera paksun kullin. Valitettavasti luonne ei ollut hääppöinen, puhui asioista ja "lesoili" kuin itsestään epävarma teinipoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana seurustelin parin eri 30-vuotiaan kanssa, eli 9 vuotta suurin ikäero. Vähänkö ne tuntui silloin vaaaanhoilta miehiltä, mikä oli tosi seksikästä... 28-vuotiaana oli tapailuntapainen 56-vuotiaan kanssa, mutta emme edenneet seksiin. Mies tuntui aivan liian vanhalta.

Vierailija
4/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotiaana olin 35-vuotiaan miehen kanssa. Tuntui tosi vanhalta silloin, oikein "aikuiselta". Olihan se miehekkäämpi kyllä kuin oman ikäiset vaikka kai alle kolmikymppisenä jo pitäisi olla mies.

Vierailija
5/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa tai ainakin pohjoisessa lähellä power parkkia on kylpylä jossa on useinkin parinvaihto tapaamisia.niin siellä sain hyväkroppaista 61v miestä jolla on oli kaluni isohko.ei voi valittaa.ite olin 29 et reilu 30v vanhemmalle on tullu annettua.

Vierailija
6/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka ei ole kyllä Lapissa mut Pohjanmaalla kylläkin.tiedän et kyseisessä paikassa on irstas meno.niin miehet kuin naiset nuoret tai vanhat ei väliä puutteessa sieltä ei tartte lähtijä päin vastoin paikat hellänä.nuoret naiset ja vanhat ukot tai vanhat naiset ja nuoret naivat ristiin ja rastiin.olet sitten vapaa tai varattu lihava tai laiha millään oo mitään väliä.eli et jos panemisen intoa vaan piisaa sukupuoleen katsomatta niin suuntaa Pohjanmaalle vaan.se kylpylä ei rentouta vaan päin vastoin tekee olon enempi tai vähempi ajetuksi.

Vierailija
7/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 v, ja todella hyvää seksiä

Vierailija
8/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin 27 vuotiaana munaa 48 vuotiaalle naiselle. Yksi elämäni parhaimmista seksikokemuksista!

Vierailija
9/9 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 64v nainen mielestäni olen ja näytän noin 40v ikäni liikkunut elänyt terveellisesti.käyn säännöllisesti panettamassa itseäni naapuri rapussa kotonaan työskentelevän miehen luona joka tällä hetkellä 43v tätä on jatkunu 7 vuotta.