Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monet haluavat lomailla turistirysissä?

Vierailija
06.03.2018 |

Minua ei ihmisjoukot houkuttele Suomessakaan, mutta mikä saa niin monet lähtemään esim. rantalomalle sellaiselle rannalle, joka on ihan täynnä ihmisiä ja heidän tavaroitaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt. Mutta joku Thaimaa on näkemisen arvoinen ja kaunis paikka, vaikka siitä on tullutkin turistirysä.

Vierailija
2/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista itse laskettelukeskusta, mutta hissilippuun on varaa. Kokonaisen järven ostaminen omaan käyttöön olisi yli budjettini myös, mutta lippu uimahalliin tai kylpylään sopii taloudenpitooni. En jaksa olla koko lomaa sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Playa del Ingles on täysin turisteille tehty rysä, mutta sen ja Maspalomasin valtavilla rannoilla ei tarvitse toisten kyljessä loikoilla, jos ei halua.

Vierailija
4/4 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omille iäkkäile vanhemmille Teneriffa tuntuu turvalliselle sillä he eivät puhu englantia. Useimmissa ravintoloissa menut ovat suomeksi ja matalampi kynnys matkustaa kun tietää että apua saa suomeksi melkein missä vaan. Aurinko paistaa ja paikalliset ovat ystävällisiä. Mutta ei tosiaan ole mun matkakohdesuosikki! Antaa kaikkien mennä sinne minne haluaa eiks je?