Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle lahjaksi matka, ehkä Rukalle, vinkkejä

Vierailija
06.03.2018 |

Mies täyttää 40v kesän lopussa ja mietin lahjaksi matkaa mahdollisesti Rukalle. Ollaan puhuttu pitkään, että lähdettäisiin jonnekin päin pohjoista ja tuo nyt olisi ehkä vahvin vaihtoehto tällä hetkellä. En osaa päättää, että mennäänkö kaksin, pyydänkö kaveripariskunnan mukaan, lähteekö (minun) lapset mukaan jne. Ajattelin vuokrata huoneiston/mökin läheltä kylää, niin että kävellen pääsee liikkumaan. Käydään päiväreissuilla vaeltamassa ja katsellaan maisemia, käydään ehkä melomassa, välillä teen itse ruoan ja välillä käydään jossain syömässä. Miltä kuulostaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa Juuso-karhua etelä-Kuusamossa

Vierailija
2/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta sääski- ja mäkäräisaikaa, mutta jos ne ei häiritse niin ok.

Vierailija
4/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapset ja kaverit...Juu ei kiitos.

Vierailija
5/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten tankata rukalla.

Vierailija
6/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko matkan tarkoitus olla henkilökohtainen lahja vai "lähes koko suvun bileet"?

Vierailija
7/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kahdestaan.

Vierailija
8/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko matkan tarkoitus olla henkilökohtainen lahja vai "lähes koko suvun bileet"?

Juhlitaan erikseen erittäin pienimuotoisesti, jos niinkään. Mies on tällä hetkellä sitä mieltä, ettei juhli ollenkaan. Ainoastaan mun mummolle on luvannut varmasti kahvit kun jo näin etukäteen kyseli, että kai synttärikahville pääsee 😅 ap

Vierailija
9/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta sääski- ja mäkäräisaikaa, mutta jos ne ei häiritse niin ok.

Ei häiritse 😊

Vierailija
10/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaan innostuu, jos sun lapset mukana sekä kaverit :D

Vierailija
11/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun lapset ja kaverit...Juu ei kiitos.

Mä olen itseasiassa sitä mieltä, että minun lapseni saisivat jäädä kotiin, koulukin on alkanut vasta kesäloman jälkeen. Hoitopaikka pitää tietenkin miettiä mutta kai se järjestyy. Mies vaan tykkää viedä lapsia matkoille jne, mutta minähän tämän järjestän ,😅 Ja kavereista sen verran,että kyseessä on miehen serkku ja hänen tyttöystävänsä, eli ei ainoastaan minun kaverini. Kallistun kyllä sille kannalle, että mennään kaksin. Ap

Vierailija
12/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukalle tankkaamaan

Vierailija
13/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että jätätte sun lapset ja kaverinne kotiin. Vaikka varmasti tykkää sun lapsista voi olla helpotus päästä johonkin ilman niitä. Ne ei kuitenkaan ole miehen eikä niin ihania kuin sun mielestä. Ja jos mies ei halua juhlia vaan olla ihan rauhassa niin miksi niitä kavereitakaan mukaan pyytää.

Vierailija
14/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi varmaan innostuu, jos sun lapset mukana sekä kaverit :D

No kyllä, mies nimenomaan haluaa minun lapseni mukaan, lähes aina. Ja kaveripariskunta on miehen serkku ja hänen tyttöystävänsä, ei minun ystäviäni ainoastaan. Heidän kanssaan vietetään muutenkin paljon aikaa mm mökillä. Ap

Vierailija
15/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin, että jätätte sun lapset ja kaverinne kotiin. Vaikka varmasti tykkää sun lapsista voi olla helpotus päästä johonkin ilman niitä. Ne ei kuitenkaan ole miehen eikä niin ihania kuin sun mielestä. Ja jos mies ei halua juhlia vaan olla ihan rauhassa niin miksi niitä kavereitakaan mukaan pyytää.

Tykkää kyllä. Ja minä enemmänkin olen se, joka haluaa jättää lapset matkalta pois. Ja päätin nyt, että lapset jäävät kotiin.

Ja kyseessä on miehen serkku. Mutta siinäkin mietin sitä, että ehkä kuitenkin tehdään tämä reissu kaksin. Ehditään näkemään ja tekemään enemmän, kun ei mene ns viidereissuna. Ap

Vierailija
16/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen lapset ei saa lähteä mukaan?

Vierailija
17/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Itse ainakin tykkäisin. 

Vierailija
18/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä ei ole lapsia?

Vierailija
19/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei ole omia lapsia. Ja tosiaan en aloituksessa huomannut sanoa, että ei asuta yhdessä, tavataan vaan viikonloppuisin. Joten siksi ei ehkä samalla tavalla kaipaa lomaa (minun) lapsista vaan tykkää, että ovat yleensä mukana. Joka tapauksessa päätin kuitenkin, että mennään kaksin tälle matkalle. En pyydä miehen serkkua mukaan. Ap

Vierailija
20/20 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Itse ainakin tykkäisin. 

Kiva että edes yksi on sitä mieltä, että ajatus on hyvä 😊 Ollaan jo pari vuotta puhuttu, että olisi kiva lähteä jonnekin pohjoiseen. Olen itse aikoinaan kiertänyt Karhunkierroksen ja siellä on niin kauniit maisemat, että haluan ne näyttää myös miehelle. Ap