Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-vuotiaalla 39,4 kuumetta. Jättäisittekö yksin kotiin päiväksi?

Vierailija
06.03.2018 |

Tuon ikäiaen kanssa ei voi enää jäädä töistä pois, jos sairastaa.
Jättäisittekö oman saman ikäisen päiväksi yksin ja menisitte töihin? Tänään mulla vapaapäivä, mutta huomenna olisi töitä.
Mietityttää, että jos kuume tuosta vielä nousee, niin en kyllä yksin mielellään jättäisi. Kuumeen lisäksi tosi paha yskä ja nuhaa. Yleisvointi kuitenkin muuten hyvä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa sellaiset työt, että voitaisiin soitella vaikka puolen tunnin välein ja tarkistaa lapsen vointi, päästäisiin myös kotiin reilusti alle kymmenessä minuutissa tarpeen tullen.

Jos lapsi olisi aamulla tilanteeseen nähden hyvävointinen eikä vastustaisi yksin kotiin jäämistä ja särkylääke purisi kuumeeseen, niin jättäisin. Mutta jos joku näistä ehdoista ei täyttyisi, en jättäisi.

Vierailija
22/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jättäisi, koska on sen verran kuumetta. Onko sinulla mahdollista lyhentää työpäivää sen verran että ei tarvitsisi lapsen yksin olla kuumeessa? Antaisit särkylääkkeen, ja kertoisit (jos lapsi ei tiedä) miten pian sitten särkylääke pitää ottaa, ja vaikka olisi ollut jo sen (buranassa ainakin) 5 h vaikutuksessa ja alkaa särky että ei ottais ihan heti (vaikutus ei välttämättä ole lakannut). Ja sitten vaan juomista siihen viereen. Ainakin kun itse lapsena olin kuumeessa, äiti lyhensi päivää minulle, ja jos oli mahdollista niin isovanhemmat kävi katsomassa minua aina välillä. Tai joku tuttu luotettava naapuri joka on ollut tekemisissä, antaisit avaimen että kävis aina katsomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta ikäraja onneksi on 12v. En jättäisi jos ei kuume laske lääkkeillä reilusti.

Siis tuleeko tuo kaikille!

Vierailija
24/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta ikäraja onneksi on 12v. En jättäisi jos ei kuume laske lääkkeillä reilusti.

Siis tuleeko tuo kaikille!

Ei.

Vierailija
25/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin huono omatunto kun jätin mun 12-vuotiaan yksin sairastamaan. Hänelle oli noussut päivän aikana kuume todella korkealle ja kun lopulta hätyytin äitini lastani katsomaan, hän oli enää hädin tuskin jaksanut raahautua ovea avaamaan mummille..   :( ei ollut löytänyt särkylääkkeitä edes reppana.

Vierailija
26/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieläkin huono omatunto kun jätin mun 12-vuotiaan yksin sairastamaan. Hänelle oli noussut päivän aikana kuume todella korkealle ja kun lopulta hätyytin äitini lastani katsomaan, hän oli enää hädin tuskin jaksanut raahautua ovea avaamaan mummille..   :( ei ollut löytänyt särkylääkkeitä edes reppana.

Tämän olisi ratkaissut ennakoimalla eli särkylääkkeet esille ja kunnon ohjeistus.

Vierailija
27/27 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ottaisin mukaan töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi