Oletko työssä, työtön, opiskelija, hoitovapaalla...?
Kommentit (17)
Valitsin muu kun ei voinut kahta ottaa. Opiskelija puolipäivätyössä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen lienee päätoiminen ja toinen sivutoiminen, ainakin Kelan mukaan?
Jaaha, ai mä olen palstan ainoa työtön? En kai? ootteko muut nukkumassa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä opiskelija osa-aikatyössä. Pääsääntösesti luokittelen itseni opiskelijaksi, töitäkin teen nimittäin vain opiskelujen sallimissa rajoissa.
Onpas paljon opiskelijoita. Vai onko nää "opiskelijoita", pari avoimen kurssia silloin tällöin tai työnhakukurssi?
Työssä mutta sairauslomalla tänään.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, ai mä olen palstan ainoa työtön? En kai? ootteko muut nukkumassa vielä?
Ei olla.
Kuuluisin kyllä työkyvyttömyyseläkkeelle, mutta taas tuli eläkepäätöshylky.. Mutta enpä ole ainoa työtön joka ei TE-kirjoille kuuluis.
Kai ne mua siellä roikottaa kunnes olen tarpeeksi vanha, eli noin 90, paitsi että kuolen jo paljon aikasemmin.
Olen kai väliinputoaja. Olin opiskelija ja osa-aikatöissä siinä ohessa. Nyt en ole enää osa-aikatöissä, ja opinnot ovat kesken, mutta opinto-oikeus ei voimassa.
Olen töissä, mutta lomalla juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Työssä olen. En erityisemmin pidä työstäni, joten työttömyys alkanut houkuttamaan. Ilman typerää aktiivimallia varmaan lopettaisin työt
Sama vika täällä, vaan nyt olen ollut saikulla ja toivottavasti saan sitä lisää, koska olo on niin voimaton ja päätä särkee karmeasti. Taitaa olla influenssan joku kiva jälkitauti.
Opiskelija hoitovapaalla, joka tekee satunnaisia työvuoroja.
En olekaan ainoa opiskelija. 😄 Päätoiminen opiskelija (kasvatustieteet), keikkatyöläinen. Syksyllä hoitovapaalla. 😂
Työssä olen. En erityisemmin pidä työstäni, joten työttömyys alkanut houkuttamaan. Ilman typerää aktiivimallia varmaan lopettaisin työt