Voihan jokaviikkoinen lelupäivä! Mikä on nyt "in" 8v pojilla?
Omalla ekaluokkalaisellani ei kuulemma ole mitään mitä voisi ottaa mukaan lelupäivänä, kun spinnerikin hajosi.
Millä teidän ekaluokkalaiset pojat leikkii? Voisin ostaa jotain 8-v lahjaksi, mutta mitä?
Kommentit (14)
Kannattaa varmaan kysyä siltä pojalta? Jotkut tykkää star warsista, jotkut minioneista, jotkut vielä ryhmä hausta, jotkut minecraftista ja joidenkin mielestä kaikki nämä on ihan syvältä. Näissä hittijutuissa on myös paljon alueellisia ja ihan luokka- tai kaveriporukkakohtaisia eroja.
Kysyinkin, mutta ei osaa toivoa mitään. Kavereilla on kuulemma jotain Kiinasta tilattuja hienoja leluja.
Ei ne lelut pakollisia ole.
Jotain "älykkyys testejä" voisi koittaa, näitähän on vaikka minkälaisia ja vieläpä kehittäviä leluja.
Meillä nerf aseet kova juttu, sekä star wars legot, ne alukset sekä turtless jutut ja pokemon pallot ja hahmot. Pokemonit ja turttlesit kulkeutuu lelu päivänä repussa, on kuulemma toisillakin pojilla ja saavat kuulemma hyvät leikit aikaiseksi. Lego aluksia en ole antanut mukaan mutta kaverit on tullut tänne leikkimään niillä.
Auttakeehan minnuu. Mitä ostan 8v lahjaks?
No voisiko siltä 8-vuotiaalta kysyä mitä se ei ainakaan halua? Että mikä lelu on niin nolo, ettei kehtaa sellaista omistaa? Se voisi karsia ei-toivottuja pois listalta, jos ei varsinaista suosikkia tahdo löytyä.
En mä ainakaan mitään ostaisi, jos ei itse osaisi sanoa mitä haluaa.
Tuhoa tämä kirja - on nyt todella suosittu, yhdellä meidän lapsen kaverilla oli jo viisi erillaista kirjaa. Sitten on se kamalan hajuinen slime -lima jota voi ostaa kaupasta tai valmistaa itse partavaahdosta.
Kiitos 12!! Mahtava vinkki!
Onko muilla ideoita?
Niin lelupäivä on siis iltiksessä joka perjantaina.