Ostatteko lapselle merkkivaatteita?
Selailin youtubea ja pisti tälläinen video silmään. Lapselle on ostettu 120€ josta hän kuvaa videota ja taustalla videolla näkyy 350€ kengät. Miksi vanhemmat ostatte lapselle noin älyttömän kalliita vaatteita?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselle kuukaisi sitten samanlaisen vyön Wishistä, maksoi toimituskuluineen 7 euroa 😂
Oletko kuullut feikeistä? Italaissa joutuisit vankilaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselle kuukaisi sitten samanlaisen vyön Wishistä, maksoi toimituskuluineen 7 euroa 😂
Oletko kuullut feikeistä? Italaissa joutuisit vankilaan...
Kiinasta tilatut Off White tuotteet on laadukkaampia kuin esim H&M, Zarassa ja muissa halpaliikkeissä myytävät rätit, oli ne sitten feikkejä tai ei. Tämä on näitten vaatteiden hauska puoli.
Työmies vyö???? Siitä maksoi 150€???
Vierailija kirjoitti:
Se o ny kuuminta muotia.
Miten jonkun menestys on suomen valtion ”vika”?
Mun 8v pojat hurahtivat merkkivaatteisiin, varsinkin adidas on se juttu, kuulemma kaikilla kavereillakin on. Vastustin sitä aika kauan, mutta sitten ostin kirppikseltä heille niitä ja olivat niin onnellisia, jotain pumaakin siinä oli. Kolmiraitaverkkareita ei saanut kirppikseltä, joten ne ostin tarjouksesta. Nyt pojat on onnellisia ja sanovat et nyt he ovatkin ne joilla on luokan pojista eniten merkkivaatteita.
Normaalihinnoilla en osta muutenkaan mitään jos ei ole ihan pakko kun pitää aina kaksi ostaa, ei ole varaa. Mutta kun kerran kirppikseltä saa halvalla, eurolla t-paita ym. niin mikäpä siinä ostetaan sitten merkkejä jos ne kerran lapset tekee onnelliseksi.
Esikoistytär ei ole koskaan piitannut mistään merkeistä, kuten en minä itsekään, ja mies ei niitä varmaan edes tiedä, ehkä niken tietää.
Ostaisin jos olisi rahaa.
Kirppiksiltä kyllä löytää ja suht edullisestikin välillä. Ja sitten kun vielä myy eteenpäin niin ei hirveesti loppupeleissä maksa.
Tosin en osta merkin takia vaan ne on yleensä hienoja. Kuluneita en osta vaikka olisi mikä hittimerkki.
Meillä on paljon myös ihan tavallisia vaatteita. H&m, lindex ja ihan prismastakin olen ostanut. Prismasta tulee ostettua vauvalle. Ne muumivaatteet on ihania!
Mutta siis ulkovaatteet ostan uutena tai uudenveroisena käytettynä ja ne yleensä merkkivaatteita. Tosin nyt ostan monesti lassien(lassie reima) vaatteita kun ovat olleet todella laadukkaita ja kestäviä, ja tietenkin myös kauniita.
Ostan H&M:ää ja ainakin vauvanvaatteissa olen ollut oikein tyytyväinen myös laatuun - hintoihin taas ei voi muuta ollakaan kuin tyytyväinen. Lisäksi vaatteet ovat tosi kivannäköisiä ja myös istuvat hyvin päälle, mitä ei voi sanoa kaikista muista vauvanvaatteista. Ei tulisi mieleenkään maksaa järjettömiä summia merkkivaatteista vain siksi että kyse on jostakin tietystä merkistä. En harrasta sitä itsekään, eikä ole mitään tarvetta snobbailla lapsen kautta.
itse olen ostanut itselleni sekä 14v pojalleni guccin ja versacen vaatteita. Ne ovat laadukkaita sekä molempien kaverit ihailee.
En todellakaan osta. H&M saa riittää kyllä...
Kyllä siihen merkkiin täytyy sisältyä, kauneus, kestävyys ja käytettävyys, ei pelkkä merkki. Noin kamalaa vyötä en ostaisi 7€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se o ny kuuminta muotia.
Nuo Off White ja Gucci oli muotia vuonna 2017, katso esim Isac Eliotin Instagram. Nyt se on jo out muodista. Tätä vuotta en vielä tiedä, mutta veikkaan että sellaiset irheilumerkit kuin Adidas, Umbro, Puma ja Nike tekevät näyttävän retrohenkisen paluun 80-luvulle.
Tää oli jo toka video tänään jossa on ray logo kulmassa. Mikäs juttu tämä oikein on? Ovatko ray-veikkauksen työntekijät vauva-foorumilla viraalimarkkinoimassa?? Ainakin selittäisi tyhjänpäiväiset kommentit joilla nää nostetaan suosituimmat listalle.
Toi toinen oli siinä jonnet ketjussa.
Ostan. Aikani ostin uutena halpa vaatteita (Prisman alelaarista, H&M alesta jne) mutta koska ne vaatteet sai yhden vauvan/lapsen käytön jälkeen suunnilleen jo heittää roskiin, aloin tilaamaan vaatteet netistä käytettyinä ja vain merkkivaatteita. Maksan käytetystä merkkivaatteita vähemmän kuin uudesta halpisvaatteesta ja merkkivaatteet voin vielä myydä eteenpäin. Laatu ja kestävyys on eri luokkaa. Ulkovaatteet olen ostanut uutena, ne ovat niin kovalla kulutuksella, Reimatec-haalarikin on jo tämän talven aikana saatu pepusta ja polvista lähes puhki :D.
Ostan,mutta käytettynä tai -70% alesta.Kesää pojalle odottaa aidot mm. Burberryhousut 5e,Hilfiger paitoja 1e/kpl,Mayoral vaatetta hiusut ja paidat 1e/kpl ja todella hyväkuntoisia kaikki (b-housut on vielä uudet)jne..Toki ulkovaatteet ja kengät ostan muuta kuin marketin alemerkkiä.
Itse ostan H&M. On jo ilmastolle parempi, että en osta kokoajan noita kalliita vaatteita jotka tehdään euroopassa jossa tulee eniten saasteita. Sen sanoo jo maalaisjärki.