Mikä on helsingin vaarallisin kaupunginosa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Helsingissä mitään varsinaisesti vaarallista aluetta ole, mutta mua jotenkin aina hermostuttaa Sörnäisissä liikkuminen 🤔
Oletko aivan varma, ettet ole liikkunut Kalliossa tai Harjussa?
Joo mulla on kamppi-forum alueella ja rautatieaseman lähellä epäturvallisin olo, mut siel kluuvin lähellä ihan ok. Kerran myöhään illalla kävelin esplanadia pitkin ja alko vähän ahdistaa, mut päivisin seki on mun mielest ihan turvallinen
Ei koko Helsingissä ole edes vaaratonta hengittää. Saastunut koko paikka. Liikaa ihmisiä pyörii samoissa nurkissa, se ei koskaan tiedä hyvää.
Poliisitalo, siellä on moni vähäpuheinen kompastunut tai kävellyt ovea päin.
Keskustan puistojen ympärykset, kun porukka vaappuu kesäiltäsin rapukävelyä ratikoiden alle.
Vierailija kirjoitti:
Seurasaari.
Istuin penkille syömää pähkinöitä (kaikessa rauhassa) niin oli saatana 10 oravaa kimpussa.
Joo ja ne lähtee seuraamaan. Jos kumartuu ottamaan roskan maasta, niin pari hyppää heti kimppuun. Ihan kuin käden maahan laitto olisi joku lupamerkki.
Vierailija kirjoitti:
Sörnäinen on kans pelottava.
Sörnäisissä saa olla yllättävän rauhassa vaikka porukka näyttää hurjalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Helsingissä mitään varsinaisesti vaarallista aluetta ole, mutta mua jotenkin aina hermostuttaa Sörnäisissä liikkuminen 🤔
Varsinkin metroasemalla näkee kaikenlaista arveluttavaa.
No go zone itä helsinki, koska siellä voi nähdä tumma ihoisen.
I feel you! Kerran kävelin Seurasaaressa kaikessa rauhassa ja orava tuli kerjäämään pähkinöitä. Eihän mulla ollut, joten sanoin nätisti "ei".
Aggressiivinen orava seurasi mun kannoilla aivan raivona n. 20 minuuttia. Ei nyt ihan kädet puuskassa, mutta ymmärtänette elukan asenteen.
Jossain vaiheessa tuli olo, että pitää soittaa hätäkeskukseen "yks hullu tyyppi seuraa", mutta sitten tajusin että pyytävät kuvailemaan aggressiivisen tyypin ja mun pitäis selittää että "Joo, sellainen vajaa 30 senttiä pitkä, punaruskea, karvainen, pitkä häntä..."