Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli kun exä aina paikalla...

Vierailija
05.03.2018 |

Whatsappissa
Ennen ei puhelimeen katsonutkaan, nyt on linjoilla aina. Eli jotain uutta kuvioissa. Tyhmä olen kun stalkkaan ja satutan itseäni. Mun kanssa ei viestitellyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka poistat sen eksän numeron puhelimesta? Laitat vaikka lapulle laatikkoon, jos pitää säilyttää.

Vierailija
2/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka poistat sen eksän numeron puhelimesta? Laitat vaikka lapulle laatikkoon, jos pitää säilyttää.

Tuo olis kyllä hyvä neuvo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras poistaa kavereista kokonaan, miksi olet missään välissä ex.n jos siitä tulee vaan itsellesi mielipahaa?

Vierailija
4/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras poistaa kavereista kokonaan, miksi olet missään välissä ex.n jos siitä tulee vaan itsellesi mielipahaa?

No kun on yhteisiä ystäviä ja lapset kavereita keskenään niin ei oikein viitsis kokonaan heivata vain omien ikävien tunteiden takia.

Ap

Vierailija
5/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se stalkkaa sua siellä ja ihmettelee kun oot aina paikalla, harmittelee kun "uutta kuvioissa".

Vierailija
6/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita statuksees että oot bailaamassa jonku jätkän kaa. Exät on syystä exiä. Ne kuuluu menneisiin syystä. Ei niitä jaksa kukaan kattoa siks ne on exiä. Pää pois perseestä ja jatka elämää äläkä itke. Mä en oo ikinä itkeny yhenkään jätkän perään 😅

Vierailija
7/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas ex alkanut tykätä kaikista instan heruutuskuvista/ persekuvista , ei koskaan olisi tykänyt jos olisin laittanut tollasia kuvia

Vierailija
8/8 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin käytän Whatsuppia kaikkien kanssa viestittelyyn...lasten, kavereiden, työkavereiden jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme