Miten päästä yli salasuhteen loppumisesta?
Siinä se kysymys tulikin? Miten päästä taas ”normaaliin” elämään sisään? Tavalliseen arkeen? Miten löytää onni arjesta, miehestä ja lapsista? Miten unohtaa se, minkälaiselta salasuhde sai olon tuntumaan?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä unohda, mutta laastari suhdetta kannattaa yrittää...
Mietin kyllä jo tätäkin... pakko myöntää. Mutta ensisijaisesti haluaisin tulla ns. normaaliksi kuten kaikki muutkin.
Auttakaa saman kokeneet... kuinka kauan tässä menee?
Täällä kamppailen saman asian kanssa. Hirveä ikävä salarakasta, mutta se suhde on nyt loppu. Itse olisin halunnut jatkaa, mutta salarakas ei. Koko ajan itkettää, mutta kellekään et voi kertoa surustasi.
Miten pääsisi taas elämään kiinni? Löytyykö jostain vielä kipinä omaa miestä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Täällä kamppailen saman asian kanssa. Hirveä ikävä salarakasta, mutta se suhde on nyt loppu. Itse olisin halunnut jatkaa, mutta salarakas ei. Koko ajan itkettää, mutta kellekään et voi kertoa surustasi.
Miten pääsisi taas elämään kiinni? Löytyykö jostain vielä kipinä omaa miestä kohtaan?
Kiitos! En ole yksin
Ei löydy kipinää ei, haluaisin kyllä.
Ansaitsette lapiolla päin naamaa, sitten kenkää perseelle ja ovesta ulos.
No nyt sulla on aikaa tehdä muita sulle tärkeitä ja innostavia asioita! Olla läsnä sun perheen arjessa ja elämässä.
Ole kiinnostunut lastesi elämästä ja voinnista. Hemmottele itseäsi kaikella kivalla
Vierailija kirjoitti:
No nyt sulla on aikaa tehdä muita sulle tärkeitä ja innostavia asioita! Olla läsnä sun perheen arjessa ja elämässä.
Ole kiinnostunut lastesi elämästä ja voinnista. Hemmottele itseäsi kaikella kivalla
Kiitos tästä :-) Näinhän se on ja järki sanoo samaa. Se koukuttava tunne ja endorfiinit vaan aiheuttavat niin kovan kaipuun... ainakin toistaiseksi. Kai sitä pitäisi yrittää innostua jostain kivasta tai uudesta askel askeleelta. Olen miettinyt myös mindfulnesia, se voisi helpottaa muista asioista nauttimista..?
Ap
Minun salasuhteeni toinen osapuoli oli ihan vapaa. Ajatukset ovat kokoajan hänessä. Haluaisin niin vielä kerran nähdä hänet ja päästä hänen syleilyynsä.
Mikään ei huvita. Pitäisi siivota, urheilla ym., mutta mitään en saa aikaiseksi. Kaikki aika menee ikävöidessä ja salaa itkiessä.
Vierailija kirjoitti:
Minun salasuhteeni toinen osapuoli oli ihan vapaa. Ajatukset ovat kokoajan hänessä. Haluaisin niin vielä kerran nähdä hänet ja päästä hänen syleilyynsä.
Mikään ei huvita. Pitäisi siivota, urheilla ym., mutta mitään en saa aikaiseksi. Kaikki aika menee ikävöidessä ja salaa itkiessä.
Oikeinhan tuo on sinulle. Kärsi tyttö kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tuon viestisi lopun kanssa. En pysty ollenkaan tekemään tavallisia arjen asioita vaan tuntuu ettei voimia ole ollenkaan. Tänäänkin olen itkenyt autossa kaksi kertaa, työpaikan vessassa ja kotona keittiössä. :-(
Ap
Mulla eroon pääseminen tapahtui niin, että jäin kiinni. Tuli ero puolisosta. En halunnut jatkaa salarakkaan kanssa kumminkaan. Nyt en enää ikinä ryhtyisi tuollaiseen. Haluan suhteen, jossa kumpikin oikeasti haluaa olla toisen kanssa ja kaikki on avointa.
Mutta tiedän tuon tunteen. Paras vaan olisi lopettaa ja alkaa hakeutua taas oman kumppanin kanssa läheisempään suhteeseen ja ratkoa ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei huvita. Pitäisi siivota, urheilla ym., mutta mitään en saa aikaiseksi. Kaikki aika menee ikävöidessä ja salaa itkiessä.Sama juttu tuon viestisi lopun kanssa. En pysty ollenkaan tekemään tavallisia arjen asioita vaan tuntuu ettei voimia ole ollenkaan. Tänäänkin olen itkenyt autossa kaksi kertaa, työpaikan vessassa ja kotona keittiössä. :-(
Ap
Hahhaaa! Olen vilpittömän vahingoniloinen. Itke niin helpottaa, tai toivottavasti ei helpota itseasiassa.
Pettäjät eivät ajattele kuin itseään😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei huvita. Pitäisi siivota, urheilla ym., mutta mitään en saa aikaiseksi. Kaikki aika menee ikävöidessä ja salaa itkiessä.Oikeinhan tuo on sinulle. Kärsi tyttö kärsi.
Olen tässä viime vuosina huomannut, että elämä ei ole aina niin musta valkoista. Joskus 10 vuotta sitten ei olisi tullut mieleenkään pettää. Ihminen kaipaa huomiota, rakkautta ja intohimoista seksiä ja aina niitä ei saa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei huvita. Pitäisi siivota, urheilla ym., mutta mitään en saa aikaiseksi. Kaikki aika menee ikävöidessä ja salaa itkiessä.Oikeinhan tuo on sinulle. Kärsi tyttö kärsi.
Olen tässä viime vuosina huomannut, että elämä ei ole aina niin musta valkoista. Joskus 10 vuotta sitten ei olisi tullut mieleenkään pettää. Ihminen kaipaa huomiota, rakkautta ja intohimoista seksiä ja aina niitä ei saa kotona.
Miksi olet paskassa suhteessa? Vain tyhmät elävät kaksoiselämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko toisinpäin käyden asia yhtä Ei mustavalkoinen?
En tiedä. En ole päässyt. Pahinta vielä kaikessa et tämä salasuhde oli täysin persoonallisuushäiriöisen miehen kanssa, joten jätti traumat monellakin tavalla. Silti kaipaan häntä. Mutta kai se on mulle oikein.
Ei sitä unohda, mutta laastari suhdetta kannattaa yrittää...