Missä kolmekymppiset bilettää Helsingissä?
Mitä baaria suosittelet? Haluttaisiin tanssia eikä jonottaa juomia mielellään yli kymmentä minuuttia. Ja tosiaan tälläisille 30+ vuotiaille sopivaa paikkaa etsitään, löytyykö edes keskustasta mitään enää tän ikäisille.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitä baaria suosittelet? Haluttaisiin alistua halveksivien alfa-urosten astuttavaksi eikä tavis-beta-miesten arvostavaa ja kohteliasta huomiota. Ja tosiaan tälläisille 30+ vuotiaille sopivaa paikkaa etsitään, löytyykö edes keskustasta mitään enää tän ikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä baaria suosittelet? Haluttaisiin alistua halveksivien alfa-urosten astuttavaksi eikä tavis-beta-miesten arvostavaa ja kohteliasta huomiota. Ja tosiaan tälläisille 30+ vuotiaille sopivaa paikkaa etsitään, löytyykö edes keskustasta mitään enää tän ikäisille.
Aloit ihan säälittää mua 😭
melkein kaikista baareista helsingissä löytyy kolmekymppisiä siinä kuin 2-kymppisiäkin. Vaikka nyt Skohan, Apollo, Milli, Teatteri, Erottaja Bar, Kalle, you name it. Riippuu siitä, millainen meno itseä kiinnostaa.
En tiedä bilettämisestä mutta varmaa relailee RockBaareissa ottamassa muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Vanhainkodissa.
Vau, sulla mahtaa olla surullinen tulevaisuus, jos koet, että 30-vuotiaana on vanhainkodissa. Heitän valistuneen arvion, että olet kuitenkin jo täysi-ikäinen, koska baariaihe kiinnosti sinua sen verran, että halusit kantaa viisaan kortesi tähän keskusteluun, joten sulla on siis maksimissaan 12 vuotta aikaa elää ja kokea, ennen kuin joudut vanhainkotiin.
Nostetaan hieman vaikeusastetta. Missä 55-vuotiaat bilettää Helsingissä? Mitä baaria suosittelette?
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan hieman vaikeusastetta. Missä 55-vuotiaat bilettää Helsingissä? Mitä baaria suosittelette?
Tämä on helppo: Talvisin Vanhan K-50-discossa ja Helmiradion disco-risteilyllä kesäperjantaisin. Täysi meno päällä klo. 19.
Miten ikä vaikuttaa? Tai siis onko musiikki erilaista?
Mä olen myös kolmekymppinen nainen, mutta toiveena ois löytää paikka Helsingistä jossa ois mahdollisuus törmätä myös nuorempiin miehiin. ;) Eli en haluu mennä pakkoihin joissa suurin osa naisista on tyyliin kolme/nelikymppisiä ja miehet taas neli/viiskymppisiä. Eli oisko ehdottaa mitään paikkaa jossa asiakaskunta ois vaikka noin 25-45v? :)
Apollossa