Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskotte miehenne ostavan naistenpäivän takia teille?

Vierailija
05.03.2018 |

Minä uskon ettei mieheni osta yhtään mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin edes on naisten päivä?

Vierailija
2/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei vouhkaa tuollaista.

Ja sitäpaitsi mä vietän naisen päivää joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas se naistenpäivä on? Kaipa mies taas tuo kukkia, vaikka olen kyllä monta kertaa sanonut etten kaipaa sellaisia huomionosoituksia.

Vierailija
4/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. Ei merkitse meille mitään olipa se koska tahansa.

Vierailija
5/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osta mitään, mutta poika toi ainakin viime vuonna kukkia.

Vierailija
6/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään. En ymmärrä koko naistenpäivän tarpeellisuutta. Mies ostaa minulle kukkia kaksi kertaa vuodessa, synttäreiksi ja äitienpäivänä. Hääpäivää mies ei yleensä muista, viimeksi sanoi että meinasi hakea kukkia mutta unohti, minä toin tulppaaneja, mutta ne oli ihan pjaskoja, eivät auenneet vaan kuivettuivat pystyyn nupullaan. Olin kyllä kuullut että tuollaisia on nyt ollut, mutta neuvottiin keskusteluissa ottamaan sellaisia jotka ei ole vedessä kaupassa, ostin sellaiset ja kotona vielä leikkasin imupinnat...  Eipä sitä enää uskalla tulppaanejakaan ostaa, ennen on halvatkin kahden ja puolen euron kimput olleet hyvälaatuisia.

Vierailija
7/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan osta mitään, meillä ei ole tapana ostella lahjoja vain tiettyinä päivinä, ns. silloin kun pitäisi. Ostetaan ihan vuoden ympäri sen mukaan, mitä tulee vastaan. :) 

Vierailija
8/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tuo niin varmaan kukkia.

Vierailija
9/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia todennäköisesti, ja jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin sitä tavaraa, jota kerään. En ollut koskaan ennen viettänyt naistenpäivää, mutta miesystävälleni se on tärkeä, enkä toki pistä pahakseni että hän haluaa minua silloin ilahduttaa.

Vierailija
10/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään..ei ole koskaan ostanut ja miks ostais?? Yks kaupallinen päivä muiden typerien jatkoksi

Vierailija
11/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei mitään. Varmaan toki toivottaa hyvää naistenpäivää. En kaipaa sen enempää.

Vierailija
12/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on synttärit naistenpäivänä eli enköhän jotain saa:D ulkomaanmatkaa veikkaan.

Vierailija
13/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaankaan osta mitään. Naistenpäivänä menemme naisporukalla konserttiin, jossa esitetään naisten tekemiä lauluja ja sen jälkeen skumpalle ja syömään. :-)

Vierailija
14/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä saa mitään. Toisaalta, mulla taitaa olla joka päivä naistenpäivä, kun ajattelee minkälaisia kauhutarinoita täältä saa miehistä joka päivä lukea.

Vierailija
15/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naistenpäivän tarkoitus ole ihan joku muu kuin naislasten lahjojen saaminen?

Vierailija
16/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ostaa mitään, enkä koe mitään tarvitsevani.

Vierailija
17/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään, hän ei piitaa kaupallisista juhlapyhistä(mutta saattaa ostaa kukkia tai muuta tavallisena päivänä, kun haluaa ilahduttaa muuten vaan). Ajattelin juhlistaa naistenpäivää pyytämällä silloin  ystävän kylään kapselikahville.

Vierailija
18/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia tai suklaata tms tuo aina mulle ja tyttärelle. Meillä onkin ihan paras mies ja isä.

Vierailija
19/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään ja miksi pitäiskään.

Vierailija
20/29 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihana saada oikea sidottu kukkakimppu ruusuista ym. kauniista kukkasista, ei siis marketin tarjouskimppua. Mutta ei, en saa mitään, ei kuulu meidän "kulttuuriin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi