Miksi nykyään lähes kaikki ovat juorulehtien mukaan "kaunottaria"?
Aina kun joku julkkis on löytänyt uuden panolaudan tai jonkun tinder-tuttavuuden, niin aina uutisoidaan, että kainalossa oli kolme kaunotarta. Se ja se viihtyi ympärillään kuusi kaunotarta, tai taksiin mentiin blondin kaunottaren kanssa jne. Kaikki ovat "julkkiskaunottaria", mm Kivilahdet, joita ei voi kauniiksi sanoa kauniilla tahdollakaan jne. Miksi nainen ei voi olla tavallinen, vaan kaikki uutisoidaan kaunottariksi, varsinkin kun eivät sitä todellakaan ole.
Kommentit (28)
Meri-rakas. Seurapiirikaunotar-Klara Kivilahti.😂
Vierailija kirjoitti:
Ap on katkera oikeasti kauniille naisille koska itse on ruma ja läski.
Jep.. Oikeasti kauniille naisille, joilta useimmilta leikattu nenä, täytetty huulet, tungettu implantit rintoihin, tehty rasvaimuja, ja joilla on lisäksi suihkurusketus, irtoripset, hiuslisäkkeet, ja rutkasti meikkiä. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Kyllä ap:stakin varmsti saataisiin pienellä tuunauksella tällainen oikeasti kaunis nainen.
Koska otsikko: "näyttelijä Urpo Peppunen meni hotelliin naisen kanssa" kuulostaa paljon latteammalta, kuin: "Näyttelijä Urpo Peppunen meni hotelliin vaalean kaunottaren kanssa"
Vierailija kirjoitti:
Onhan tosi moni poikaystäväkin "puoliso" tai nuori nainen "nuorukainen".
Mä olen aina luullut että nuorukainen on mies ja nuorikko on nainen.
Niin ja kaikki juontajat, näyttelijät yms. ovat iltapäivälehdissä aina kohu- ja suosikki-sellaisia, vaikka olisivat aivan never heard -tyyppejä. Mutta jotenkinhan lukijoiden kiinnostus pitää saada herätettyä ja klikkaukset kalastettua. Itse jutut ovat sitten ihan puuta-heinää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska he eivät ole mitään muuta kuin kaunottaria.
Jos sitäkään...
Kun naista kehuu kaunottareksi lehdessä niin kohta hän antaa haastattelun kyseiseen mukavaan julkaisuun joka tekee hänestä kivoja lehtijuttuja.
Nälkä kasvaa syödessä ja lopulta kun on saanut julkisuutta tarpeeksi niin kaunottaresta tulee Tuksu jolle kelpaa kaikki julkisuus.
Ap on katkera oikeasti kauniille naisille koska itse on ruma ja läski.