Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko maallinen musiikki syntiä?

Vierailija
04.03.2018 |

Siis näin mulle on opetettu. Olen kasvanut uskovaisessa perheessä. Mutta sanotaanko Raamatussa jossain kohtaa näin? Oisin rakastanut musiikkia, mutta näillä sanoin se multa aina kiellettiin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kuunnella hengellistä musiikkia. Pahaa on, kun tehdään pahaa ja hyväksytään pahuus. Ei kauniista musiikista ole vaaraa, kun et vain kuuntele liian lujalla.

Vierailija
2/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaikki kuuntelemani musiikki on taivaallista. Olen Raamattuni lukenut. Joku on vetänyt sua pahasti nenästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono musiikki on syntiä, hyvä ei.

Vierailija
4/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun äitini tuli uskoon 80-luvun alussa. Se kuunteli jotain kasetteja, joissa paasattiin musiikin syntisyydestä ja soitettiin levyjä väärin päin etsien vinkkejä saatanasta.

Erityisesti heavy-musiikki oli kuulemma syntistä. Kysyin siltä joskus, että eikö sanomalla ole enemmän merkitystä kuin musiikin tyylisuunnalla. Siihen loppui paatos.

Vierailija
5/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin yksinkerstaista ole. Maallisessakin musiikissa on niin monta genreä ja niiden sisällä miljoonia eri kappaleita, että mahtuu joukkoon myös ns. synnittömiä. Sisältö ratkaisee. 

Vierailija
6/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Juha Tapiota. Ei voi olla paha.

Vierailija
7/7 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi