Käytätkö hajuvesiä
ja häiritseekö jos kohtaat tuoksuja käyttävän ihmisen?
Voiko konsetissä käyttää tuoksua?
Itse pidän tuoksuista ja käytön niitä.
Naiselle kuuluu tuoksut.
Kommentit (20)
Totta kai käytän :D ei ole minun ongelma jos joku on hajuille allerginen, menköön kauemmaksi! Kyllä naisen pitää tuoksua hyvälle ja olla naisellinen!
Käytän ja suorastaan rakastan tuoksuja. Ei häiritse kohdata, jos nyt ei ole ihan uittanut itseään siinä hajuvedessä. Konsertissa voi käyttää, kohtuullisesti!
Käytän, rakastan hajuvesiä, en voi olla ilman.
naisen kuuluu käydä pesulla, ei peittää pesemätöntä römpsän hajua millään litkulla!
Käytän. On erikseen arkituoksu ja sitten treffi ja baarituoksut :)
Hajuvedet on ihania! Kyllä käytän. Kotona, töissä ja menoissa.
Ja joo, osaan käyttää tuoksuja niin ettei ne leijaile 2m päässä seisovan hajusteallergikon nenään. Ne jotka kaataa litran hajustetta niskaansa ei osaa.
En käytä tusinahajuvesiä. Teen itse mietoja tuoksuöljyjä.
Miksi aina ajatellaan että tuoksulla peitetään suihkussa käymättömyys.
Itse laitan aina suihkun jälkeen ja niin varmaan useimmat.
Arabimaissa ostoskeskuksetkin tuoksuvat voimakkaasti. Ei taida olla allergiaa niinkuin meillä täällä.
En käytä mitään ns. ylimääräisiä hajuja, mutta ei haittaa jos esim. shampoossa on jotain tuoksua mukana, kun se jää aika miedoksi. Olen mieluiten hajuton. Hajuttomuus ei ikinä haittaa ketään.
En pidä itsekään ympärilläni mistään hajusteista. Jos sen huomaa vaikka metrin päähän, sitä on todellakin liikaa.
Asiakaspalvelutyössä valitettavasti kohtaa suht usein "käyttäjiä", jotka kuvittelevat, että hajuste on vaihtoehto suihkulle ja puhtaille vaatteille.
Hyvin usein myös näiltä kokoaikaisilta käyttäjiltä tuntuu se oma hajuaisti turtuneen, josta sitten seuraa, että lähimmäiset joutuvat siirtymään ulkotiloihin hengittämään.
No hyvänen aika ei kukaan käyttäjä kuvittele että se olis vaihtoehto suihkulle. Mistä ihmeestä tällänen ajatus on tullut yleiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika ei kukaan käyttäjä kuvittele että se olis vaihtoehto suihkulle. Mistä ihmeestä tällänen ajatus on tullut yleiseksi.
Historiallisestihan se juuri oli siihen käyttöön.
En käytä. Lopetin hajuveden käytön vuonna 2001, kun aloin saada siitä voimakkaita päänsärkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Hajusta. Enkä nyt tarkoita sen hajusteen tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku puhdas ja muuten hajuton käyttää sopivan miedosti hajuvettä, sitä ei edes huomaa normaalioloissa. Liikaa käyttäneet huomataan, ja voimakas haju antaa ikävän tunkkaisen vaikutelman, vaikkei olisi edes likainen muuten.
Itse en ainakaan peitä sillä mitään pahaa hajua. En todellakaan . Mitäs järkee silloin olis ostaa satasen hajuvettä jos se menis hien peittämiseen.
Itse käytän hyvin harvoin. Jos laitan hajuvettä, se jotenkin koko ajan haisee nenässäni, mikä on ärsyttävää. Olen myös tullut aika hajuherkäksi ajan saatossa, ja hajuvedet haisevat nenässäni vain kemilaaleille ja pahalle. Hajuvesikaupassa tulee päänsärky. Tylsää :/
Rakastan tuoksuja, mutten enää juurikaan uskalla käyttää: aina on joku kassajonossa nuuhkimassa tai niiskuttamassa - ihastuksesta vai vihastuksesta, en tiedä.
Enkä todellakaan parfymoi epähygieniaa peittääkseni tai ylenmäärin ylleni valuttele.
Työnantajan politiikkana on nykyään "ylimääräisten hajusteiden välttäminen". Hyvä jos tohtii edes
kevyesti hajustettua huuhteluainetta pyykkäyksessä enää käyttää, ettei saa pahaa silmää osakseen..
Ensin ajettiin tupakoitsijat ahtaalle ja nyt meidät kaunonenät - jokin taho tuntuu tahtovan maailmasta hajuttoman, mauttoman, rasvattoman, kireän ja ilottoman kuoleman esihuoneen :(
Jos lähden viihteelle tai joku juhlatilaisuus. Hiustuotteet, saippuat ja shampoot on muutenki hajustettuja niin se riittää ettei hiki haise.
M31
Käytän lähes päivittäin. Ja ne kuuluu ihan kaikille jotka niitä haluaa käyttää, oli miehiä tai naisia. Ja taas jos ei halua, ei kuulu käyttää.