Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pellet vanhempani-siivoaminen

Vierailija
04.03.2018 |

Asun kotona, olen nuori aikuinen. Hmm, toissapäivänä imuroin yläkertamme ja portaat ja oman huoneeni. Eilen pesin peilit, pyyhin pölyt, vaihdoin lakanat, pesen pyykkiä joka päivä. Vetelen teippiharjalla tavaroita, yms.
No, nää pellet raivoo, että elän "kuin sika", enkä siivoa jälkiäni. Hain kirppikseltä laput, kaikki kaapit on nyt tiptop. Syy: tein äsken ruokaa, enkä samantien pessyt pannua. Ruoka olisi jäähtynyt välissä. ?! Mikä luonnehäiriö vanhemmillani on?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousvimmahulluus. Vähän kuin työhulluus ja saunahulluus.

Vierailija
2/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika häipyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousvimmahulluus. Vähän kuin työhulluus ja saunahulluus.

Joo, sitten, mun faija on ihan neuroottinen, samalla kun teen ruokaa, joudun olla rätin kanssa, ettei siinä kokkaamisen lomassa tulee yhtään sotkua pöydälle, pidentää vähän ruoanlaittoaikaa, kun joka välissä pitää pyyhkiä pöytätasoja ja hellaa. :D Ja siis aina tämä, aina kun joku tekee ruokaa ym. :D

Vierailija
4/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt vaikka sieltä rivien välistä: HÄIVY TÄÄLTÄ! HALUTAAN OLLA VIIMEINKIN KAHDESTAAN JA HÄVETTÄÄ AIKUINEN IHMINEN JOKA ASUU VIELÄ ÄITIN JA ISIN KANSSA!

Vierailija
5/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika häipyä.

Joo, niin on. :D AP

Vierailija
6/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asut vielä siellä tyrannien ikeen alla?

Vierailija
7/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei ollut tuollaista. Joskus nuorena, kun eräs sukulainen tuli käymään etten joutunut olemaan yötä yksin se oli tuollainen. Tyyliin huusi, miksen pane myslipurkkia takaisin hyllyyn, kun olin syömässä jugurttia (mysliä siis lisättiin pikku hiljaa, kun ei mahtunut kaikki kerralla). Tajusin myöhemmin, että hänellä on pahoja ongelmia itsensä kanssa ja siksi kontrollifriikki.

Vierailija
8/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut opiskelija-asuntoa HOAS:lta, olen kuntoutustuella, miten v*tussa mä saan kämpän ilman tuloja? :D Voinko ilmoittautua kodittomaksi tai mennä sossuun, että nyt kämppä. ?! AUTTAKAA

Vierailija
9/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä ei ollut tuollaista. Joskus nuorena, kun eräs sukulainen tuli käymään etten joutunut olemaan yötä yksin se oli tuollainen. Tyyliin huusi, miksen pane myslipurkkia takaisin hyllyyn, kun olin syömässä jugurttia (mysliä siis lisättiin pikku hiljaa, kun ei mahtunut kaikki kerralla). Tajusin myöhemmin, että hänellä on pahoja ongelmia itsensä kanssa ja siksi kontrollifriikki.

Joo, mun vanhemmilla on v*tun pahoja ongelmia ittensä kanssa.

Vierailija
10/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat lämpimän ruoan syömisen, ja sanot, että koska se on kerran semmoinen sirkus, niin ei kiinnosta enää.

Vierailija
11/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut opiskelija-asuntoa HOAS:lta, olen kuntoutustuella, miten v*tussa mä saan kämpän ilman tuloja? :D Voinko ilmoittautua kodittomaksi tai mennä sossuun, että nyt kämppä. ?! AUTTAKAA

Ei sossu mitään kämppää hommaa. Alat etsimään sitä ihan itse. Sinulla on toimeentulo, kuntoutustuki, sen suuruutta en tiedä, omani on noin 1500 netto. Itelläni työvuosia takana jonkun verran.

Asumistuki, mahdollinen tt.

Miksi kirjoitat että sinulla ei ole tuloja kun kuitenkin mainitset olevasi kuntoutustuella?

Minkä ikäinen olet, noin suurin piirtein? Opiskelutko nyt tauolla?

Vierailija
12/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun olisi edes 10 prossaa tosta meidän teinillä. Vaatteita lattialla, astioita, roskia ja ruuan jämiä pöydällä. Kaapeissa täys sotku. Siivousfriikit on kyllä kamalia myös. Paras olisi joku kohtuullisuus.

Vierailija
13/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sossu mitään kämppää hommaa. Alat etsimään sitä ihan itse. Sinulla on toimeentulo, kuntoutustuki, sen suuruutta en tiedä, omani on noin 1500 netto. Itelläni työvuosia takana jonkun verran.

Asumistuki, mahdollinen tt.

Miksi kirjoitat että sinulla ei ole tuloja kun kuitenkin mainitset olevasi kuntoutustuella?

Minkä ikäinen olet, noin suurin piirtein? Opiskelutko nyt tauolla?

Olen 23-vuotias. Mulla on nyt alanvaihto edessä, alkaa viikon päästä haut amk:iin. Siis, mä en tajua näistä asioista, kun loogisesti oon ajatellut, että homma ois menny niin, että oisin saanut HOAS:lta kämpän. Vantaan kaupungin vuokra-asuntoihin on pitkät jonot, mulla ei oo taloudellista mahdollisuutta muuttaa yksin nyt asumaan yksityiselle vuokranantajalle. En voi ottaa työtä vastaan ennen kesää.

Vierailija
14/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP 

Vierailija
15/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se eri juttu, kun on opiskelija tai kuntoutustuella? Meinaan kaikki tuntemani työttömät asuu yksityisen vuokra-asunnoissa.

Vierailija
16/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se eri juttu, kun on opiskelija tai kuntoutustuella? Meinaan kaikki tuntemani työttömät asuu yksityisen vuokra-asunnoissa.

No kun mä en tiedä. En oikeesti tajua mtn näistä jutuista.

Vierailija
17/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia oma asunto niin pääset eroon. Henkistä väkivaltaa sinua kohtaan, jos heillä on aina joku ongelma ja haukkuvat noin. Toivottavasti löydät parempaa ystävyyttä muualta ja positiivista seuraa. Ehkä he eivät kasvaneet koskaan todella aikuisiksi

Vierailija
18/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta pois kirjoitti:

Kannattaa hankkia oma asunto niin pääset eroon. Henkistä väkivaltaa sinua kohtaan, jos heillä on aina joku ongelma ja haukkuvat noin. Toivottavasti löydät parempaa ystävyyttä muualta ja positiivista seuraa. Ehkä he eivät kasvaneet koskaan todella aikuisiksi

Jep..

Vierailija
19/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun mä en tiedä. En oikeesti tajua mtn näistä jutuista.

Tosin sanoit toisessa ketjussa, että sulla on säästötili. Se estää toimeentulotuen saannin, jota taas pk-seudun korkeat vuokrat melkeinpä vaatii.

Vierailija
20/37 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriö heillä on. Minulla on 20v tytär joka ei tee yhtään mitään, ei oikeastaan siivoa edes huonettaan. kiva lukea, että joku nuori tekee jotakin. T. Yksi vanhempi iskä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi