Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki mammahousut painaa virtsarakkoa tai kohtua?

Vierailija
04.03.2018 |

Olen ostanut useita erimallisia mammahousuja, joissa on kaikissa sama "vika". Ne painavat jotenkin alamahaa (virtsarakkoa tai kohtua tai jotain) siten, että tulee ihan kamala pissahätä niissä koko ajan, välillä sattuu jopa. Myyjän avustuksella on valittu oikea koko, joten ei ne ainakaan liian pieniä ole, kokoa isommat ei pysyisi edes päällä. Kotona hengailen sellaisissa verkkareissa jotka ei paina, mutta töihin on pakko olla jotkut muut housut kuin verkkarit. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help?

Vierailija
2/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysmekko/tunika ja paksut äitiysleggarit tai sukkikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiysmekko/tunika ja paksut äitiysleggarit tai sukkikset?

Työ edellyttää, että on housut, muuten kyllä. Työssä joutuu sen verran liikkumaan ja tekemään töitä ulkona, että ei onnistu mekko päällä. Ap.

Vierailija
4/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt katsomassa ihan h&m :n valikoiman. Sieltä itse olen tehnyt löytöjä, joista tullut ihan luottovaatteita kun äitiyslegginsitkin aloivat painaa alavatsaa. Pakko vaan ottaa sellaista todella pehmeää kangasta, eikä mitään missä on nappi edes näönvuoksi.

Vierailija
5/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt katsomassa ihan h&m :n valikoiman. Sieltä itse olen tehnyt löytöjä, joista tullut ihan luottovaatteita kun äitiyslegginsitkin aloivat painaa alavatsaa. Pakko vaan ottaa sellaista todella pehmeää kangasta, eikä mitään missä on nappi edes näönvuoksi.

Olen käynyt parissa H&M:ssä täällä pk-seudulla, mutta yhdestäkään en löytänyt mammahousuja, ei ollut enää valikoimissa, sama oli Lindexin suhteen. Ostin sitten ihan sellaisista äitiysliikkeistä, kalliita olivat, toivoin että olisi olleet ihan hyviä, niissä ei missään ole kylläkään onneksi nappia, mutta se sauma painaa pahasti.

Vierailija
6/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma. Ainoastaan rennot trkoo- tai velourhousut joissa yläosa oli resoria ei painanut. Töissä käytin työasun tavallisia housuja. Jätin napin ja vetskarin auki ja ensin käytin vyötä pitämään housuja ylhäällä, ja kun vyö ei enää riittänyt, mulla oli viritettynä napista napinläpeen kuminauha, sitä sellaista säädettävää reikäkuminauhaa. Nämä toimi oikein hyvin ja pitkä toppi vain aina päällä, joka piti nämä viritykset piilossa. :)

Vierailija
7/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lappuhaalareita?

Vierailija
8/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M verkkokaupasta olen ostanut toimivia äitiyshousuja/farkkuja.

Vierailija
9/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt parissa H&M:ssä täällä pk-seudulla, mutta yhdestäkään en löytänyt mammahousuja, ei ollut enää valikoimissa, sama oli Lindexin suhteen. Ostin sitten ihan sellaisista äitiysliikkeistä, kalliita olivat, toivoin että olisi olleet ihan hyviä, niissä ei missään ole kylläkään onneksi nappia, mutta se sauma painaa pahasti.

Itiksessä vielä oli ainakin. Ja netissä näyttää olevan valikoimaa. Ne MAMA joggerssit jotka on 19.99 on aivan ihanat päällä vaikka käyttäisi vain kotona ja lähikaupassa, suosittelen.

Vierailija
10/10 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itiksessä vielä oli ainakin. Ja netissä näyttää olevan valikoimaa. Ne MAMA joggerssit jotka on 19.99 on aivan ihanat päällä vaikka käyttäisi vain kotona ja lähikaupassa, suosittelen.

Lisään vielä, että tarkoitan niitä missä ei ole narua ollenkaan. (Niitä olikin saman nimisiä ja hintaisia eri malleja).