Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää mahavaivojeni olevan pään sisällä ja nyt puhisee tuossa, kun piereskelen ja vatsa pitää hirveää möykkää

Vierailija
04.03.2018 |

Lapset vielä tämän päivän mummolassa ja mies leipoi aamupäivällä pitsaa, olen ostanut gluteenittomia jauhoja mutta koskenutkaan niihin ja sanoi vain "höpö höpö, kuvittelet taas" kun ilmoitin että minulla menee sitten maha sekaisin. No nyt sitten on niin romanttista, kun minä levitän mädänneen kananmunan lemua sohvalla ja mies hengittää paidan läpi säkkituolissa! Kysyin mieheltä onko nyt hyvä, oletko tyytyväinen? ja sain vastaukseksi mulkoilua. Jos herra haluaa paskalta haisevan akan, niin saa sen !

Ja syy, miksi miehen mukaan ongelma on päässäni on se , että testin mukaan minulla ei ole keliakiaa. Miehen teorian mukaan saan ilmeisesti tahdonvoimalla pieruja ja ripulia aikaan. koska nautin siitä niin kovasti....

Alan jo harkita eroa .

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette erikoinen pariskunta.

Vierailija
2/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et osannu soittaa ja tilata glut.pizzaa esim? Tosin onhan se vmäistä ettei toinen ota huomioon toista!!..mietinkin tässä vain et oliko sitä Pakko Syödä!?

Eroa vaan..hohhoijaa..:D -erosin ku ei teheny mulle pizzaa oikein..hehheh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis et osannu soittaa ja tilata glut.pizzaa esim? Tosin onhan se vmäistä ettei toinen ota huomioon toista!!..mietinkin tässä vain et oliko sitä Pakko Syödä!?

Eroa vaan..hohhoijaa..:D -erosin ku ei teheny mulle pizzaa oikein..hehheh

En ala tehdä kahta ruokaa, miehelle ei olisi ollut iso vaiva käyttää niitä gluteenittomia jauhoja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi