Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva nenäverenvuoto, koska lääkäriin?

Vierailija
04.03.2018 |

Nenäverenvuoto on ollut päivittäistä ja toistuvaa tasan kuukauden ajan. Joko olisi aika soittaa lääkärille? Olen ollut jo itse huolissaan useamman viikon, mutta ohjeistus on että lääkärille soitetaan vasta kun nenäverenvuoto on ollut jatkuvaa toista kuukautta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsellani(15v.) oli noin vuosi sitten jatkuva nenäverenvuoto, välillä jopa kun hän nukkui saattoi tulla kunnon tyrskähdys verta nenästä. Käytiin lääkärissä, mutta eivät voi tehdä asialle mitään kun juuri sillä hetkellä ei tullut sitä verta. Lopetettiin omega-3 valmisteen käyttö ja nenäverenvuoto loppui siihen paikkaan. 

Vierailija
2/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsellani(15v.) oli noin vuosi sitten jatkuva nenäverenvuoto, välillä jopa kun hän nukkui saattoi tulla kunnon tyrskähdys verta nenästä. Käytiin lääkärissä, mutta eivät voi tehdä asialle mitään kun juuri sillä hetkellä ei tullut sitä verta. Lopetettiin omega-3 valmisteen käyttö ja nenäverenvuoto loppui siihen paikkaan. 

Omnekdi en nauti Omega enkä muitakaan kalanmaksa tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala hemoglobiini? Mulla oli ja nenän verisuonet poltettiin.

Rautakuuri ja sitten vaiva poissa.

Vierailija
4/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellaista, että verta valuu ihan kunnolla vai vain niistäessä? Minulla on ollut jo monta kuukautta niistämisverenvuotoa. Olen raskaana ja on kuulemma tavallista silloin.

Vierailija
5/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli tota nenänverenvuotoa päivittäin jossain vaiheessa, mutta sitten se loppui kuin itsestään. Tosin välillä on mutta saattaa mennä pari vuottakin väliä. Käsittääkseni näillä kovilla pakkasilla saattaa olla osuutta asiaan. Nenän kaivamista kannattaa välttää myös. Toisilla verisuonet on niin pinnassa että herkästi saattaa alkaa vuotamaan.

Vierailija
6/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin lapsilla nenäverenvuoto on melko yleistä, eikä siitä kannata huolestua, jollei isompaa haittaa ole. Jos vuoto on runsasta eikä tyrehdy helposti niin sitten voi ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon.

Vierailija
7/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sellaista, että verta valuu ihan kunnolla vai vain niistäessä? Minulla on ollut jo monta kuukautta niistämisverenvuotoa. Olen raskaana ja on kuulemma tavallista silloin.

Anteeksi, en hetkeen ollut tietokoneen ääressä. Verta siis tulee sen verran että yleensä menee kolme tai neljä vanutuppoa, enkä oikein voi sille mitään. Raskaana en sentään onneksi ole, luojan kiitos.

Ap

Vierailija
8/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin lapsilla nenäverenvuoto on melko yleistä, eikä siitä kannata huolestua, jollei isompaa haittaa ole. Jos vuoto on runsasta eikä tyrehdy helposti niin sitten voi ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon.

Kyse on omasta nenäverenvuodosta, ei lapsen.

Vierailija
9/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri osaa tuon sanoa.

Ap

Vierailija
10/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-vitamiinin puutos?

Vierailija
11/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri osaa tuon sanoa.

Ap

? ?

Vierailija
12/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva nenä? Kokeile A-vita tippoja/suihketta. Mulla oli viime talvena useamman kerran nenäverenvuotoa sitten lapsuuden. Aloin käyttämään suihketta ja loppui verenvuoto

Vierailija
13/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on limakalvoille hankalaa aikaa. Oletko kokeillut laittaa limakalvoille kevyesti ihan vaikka jotain ruokaöljyä?

Vierailija
14/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään ongelmaa pitäis olla. Laitat vaan tupot sieraimiin kun lähdet kaupungille. Ihme valitusta ja uusavuttomuutta. Huoh...

Vierailija
15/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Minulla tulee verta nenästä joka päivä ja on inhottavaa, kun ei uskalla edes niistää kunnolla, ettei vain ala taas. Töissä on sisäilmaongelma, minkä vuoksi nenä vuotaa jatkuvasti vettä ja verta. Voisiko teilläkin olla hometta?

Vierailija
16/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla valui aina samasta sieraimesta ja tuntui vuotavan samasta kohtaa, jos vaikka ulkona hanskalla pyyhkäisi nenää niin veri vaan alkoi valumaan. Kävin lekurilla poltattamassa umpeen ja sai olla muutaman vuoden ilman veriä, kunnes taas alkoi vuotamaan samasta kohtaa ja uusi poltto. Joka kerta sai kuulla sen saman A-vitamiinisaarnan mutta sanoin ettei se auta kun siellä on yhdessäkohtaa suoni niin pinnassa ja niin sitten totesi lekurikin kun tarkemmin syynäsi. Ei sen kanssa kauaa kannata kärvistellä.

Vierailija
17/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiva nenä? Kokeile A-vita tippoja/suihketta. Mulla oli viime talvena useamman kerran nenäverenvuotoa sitten lapsuuden. Aloin käyttämään suihketta ja loppui verenvuoto

A-vitamiini voisi auttaa. Saako sitä mistään ilman reseptiä?

Ap

Vierailija
18/18 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-vitamiini voisi auttaa. Saako sitä mistään ilman reseptiä?

Ap

Apteekin käsikauppatavaraa, ei tarvitse reseptiä. Ei ole mulla auttanut, vaikka joka yö laitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä