Kuka pystyy olemaan kauimmin poissa tältä palstalta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut kauimmin. Vuodesta 2016.
äääähhhh :(
Vierailija kirjoitti:
Kun olet jo noin kauan ollut poissa, niin mikä laittoi sitten tulemaan uudestaan. Olitko jotenkin voitonriemuinen ja epähuomiossa aloit näpyttelemään?
Älä anna kuitenkaan selkärankasi katketa. Ei yksi viesti vielä tarkoita mitään, vaan voit nollata tilanteen ja jatkaa palstalta poissa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet jo noin kauan ollut poissa, niin mikä laittoi sitten tulemaan uudestaan. Olitko jotenkin voitonriemuinen ja epähuomiossa aloit näpyttelemään?
Älä anna kuitenkaan selkärankasi katketa. Ei yksi viesti vielä tarkoita mitään, vaan voit nollata tilanteen ja jatkaa palstalta poissa oloa.
Epähuomiossa kai aloin näpyttelemään, kun huomasin tämän kilpailun. Ajattelin että kerrankin voitan. Enää en kirjoita mitään vaan nollaan tilanteen ja menen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin yli vuoden poissa.
Vihaan itseäni että kirjoitan tänne.
VIHAAN , VIHAAN , VIHAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole noin tuomitseva itseäsi kohtaan. Mieti ensin, miksi kirjoittelet tänne. Voit kertoa vastauksen tähän ketjuun tai sitten vain itsellesi.
Vihaan itseäni että kirjoitan tänne. Olen selkärangaton raukka, raukka. Ei pienintäkään omaa tahtoa vaan tänne pitää kirjoittaa pas*aa missä ei ole mitään järkeä.
äääähhhhhhhhhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole noin tuomitseva itseäsi kohtaan. Mieti ensin, miksi kirjoittelet tänne. Voit kertoa vastauksen tähän ketjuun tai sitten vain itsellesi.
Kiinalaiset on oikeassa kun laittaa niitä nuoriaan netittömille pakkoleireille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään muuta joka olisi jäänyt koukkuun sosiaaliseen mediaan. Ihme kyllä heille riittää normaali elämä.
Siinä on jonkinlainen pakkomielle että saa sanoa oman mielipiteensä.
Nyt alkaa minun palstalta lähdön lähtölakenta.
10 , 9. 8........
En ole koskaan käynytkään täällä, joten sinänsä epäreilu asetelma teitä muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
10 , 9. 8........
..7, 6, 5,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 , 9. 8........
..7, 6, 5,
....3,4 ,2...