Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen säälittävä, enkä pääse yli siitä että toinen ei halua mua vaan jonkun muun...

Vierailija
04.03.2018 |

Stalkkaan jopa whatsapp paikallaoloa, ja joka yö viikonloppuisin on paikalla baarin sulkeutumisen aikaan. No tiedän, etten riittänyt hänelle ja tunne oli yksipuolinen, kyllä vaan pahalta tuntuu huomata et on paremman haku päällä koko ajan! Miten pääsen eteenpäin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttaa aika ja omat harrastuspiirit.

Vierailija
2/6 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt omaa elämää, harrastan, näen ystäviä, silti ajatuskin että toinen haluaa koskea jotain toista, ahdistaa minua liikaa...

Millä saisin lopetettua tuon stalkkaamisen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Vierailija
4/6 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö nainen. Treenaa itsellesi kostokroppa ja voit valita seuraavan miesuhrin itsellesi.

Vierailija
5/6 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa. Ensinnäkin koetat tehdä päätöksen, ettet enää stalkkaa. Mulla on ollut stalkkeri ja se on kamalaa. Toisekseen koeta ymmärtää, että on hyvin harvinaista, että kemiat kohtaavat. Siksi rakastumisia kahden ihmisen välillä ei ole kovin usein. Et sattunut olemaan juuri hänen tyyppiään, mutta olet aivan yhtä hyvä kuin olisit, jos et olisi koskaan tavannutkaan häntä. Nyt pää pystyyn. Lopeta stalkkaus heti!

Vierailija
6/6 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa. Ensinnäkin koetat tehdä päätöksen, ettet enää stalkkaa. Mulla on ollut stalkkeri ja se on kamalaa. Toisekseen koeta ymmärtää, että on hyvin harvinaista, että kemiat kohtaavat. Siksi rakastumisia kahden ihmisen välillä ei ole kovin usein. Et sattunut olemaan juuri hänen tyyppiään, mutta olet aivan yhtä hyvä kuin olisit, jos et olisi koskaan tavannutkaan häntä. Nyt pää pystyyn. Lopeta stalkkaus heti!

Kiitos. Siis stalkkaan vain hänen paikallaoloa ja tiedän yhteisiltä tutuilta että baarissa juoksee. En tietenkään hänelle näytä, esitän nykyään hyvin viileää... onhan se näin,puhut viisaita sanoja, silti mielessä pyörii välillä kuinka joku toinen kohta koskettaa häntä...siitä on vaikea päästä yli...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän