teettekö joskus virhearviointeja sen suhteen että mitä annatte lapsen tehdä? Esim. hypätä liian korkealta ja sen jälkeen...
kaduttaa, että mitä menin tommosta tekemään. Varsinkin jos lapsi sitten satuttikin itseään :/
T: varmaan ihan paska äiti :/
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen täydellinen äiti ja arvioin aina hienojen matemaattisten kaavojen kautta korkeudet ja liikevoimat, jotta voin ehkäistä lapseni liian riskaabelin käyttäytymisen.
No ei, olen koko ajan askelen jäljessä ja aina sattuu vaikka kuinka varon.
mutta siis jos et jossain tiilanteessa varokaan ja annat lapsen vaan mennä ja jälkikäteen huomaat että olinpa idiootti. Et tavallaan semmosessa ihan kaikella järjellä ajateltuna melko selkeessä tilanteessa kiellä lasta menemästä :( Sitten tajuat kun haaveri jo sattui, että olishan mun pitänyt tuota ajatella
Meidän 3veen kanssa edes ehdi tekemään minkään sortin arvioita kun jo kopsahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen täydellinen äiti ja arvioin aina hienojen matemaattisten kaavojen kautta korkeudet ja liikevoimat, jotta voin ehkäistä lapseni liian riskaabelin käyttäytymisen.
mutta siis jos et jossain tiilanteessa varokaan ja annat lapsen vaan mennä ja jälkikäteen huomaat että olinpa idiootti. Et tavallaan semmosessa ihan kaikella järjellä ajateltuna melko selkeessä tilanteessa kiellä lasta menemästä :( Sitten tajuat kun haaveri jo sattui, että olishan mun pitänyt tuota ajatella
annat esim. laskea liian isosta mäestä pulkalla ja kuvittelet, että lapsi osaa jarruttaa tai hypätä pulkasta pois :( :(
Tai annat lapsen laskea laskettelusuksilla vaikka tiedät ettei osaa oikein jarruttaa auraamalla.