Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isokokoisempi nainen ja lyhyt sekä laiha mies

Vierailija
03.03.2018 |

Hei!

Onko paha jos itse olen yli 170cm pitkä ja painankin n~ 80kg, olen pyöreä, mutta poikaystäväni on minua muutaman sentin lyhyempi sekä todella hoikka ja luiseva, painaakin vajaan 60kg. Omalla paikkakunnalla saamme osaksemme paljon katseita ja vilkuilua siihen että olemme niin erikokoisia, muutaman kerran olen kuullut meistä puhuttavankin että näytämme kamalalta kun kuljemme yhdessä. Onko se todella niin paha asia jos olen poikaystävääni isokokoisempi, mutta olemme kumpikin tyytyväisiä ja onnellisia yhdessä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että noin ajattelet. Itse olen hoikka 165cm 60kg mies ja vaimo on 165cm 105kg eikä mielestäni meissä ole mitään erilaista verrattuna Iihen että vaimoni olisi 160cm 50kg. Mies 32v

Vierailija
22/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos miehesi painaa 60 kiloa niin hän ei ole laiha vaan normaalipainoinen. Sinä olet taas ylipainoinen pituutesi nähden. Ei se jos ulkoisesti luikun näköinen tee kenestäkään laihaa. Itse olen 172 ja painan noin 70 kiloa ja silti olen hoikka ulkonäöltäni.

Kyllä 60 kg on miehellä aika vähän.

Alle 170 senttiselle ihan normaali paino.

En tiedä, mutta itse olen noin 170 cm ja painan vähän alle 80 kg ~77 kg eikä ole mitään ylimääräistä. Jos painaisin melkein 20 kg vähemmän olisin todella laiha. Mutta ihmiset on erilaisia. M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa on vaan elettävä että naiset on järjestään läskejä.

Vierailija
24/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne jos painat 40 kg.

Vierailija
25/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiset mitat on 180+ ja 100+

Vierailija
26/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää hassulta. kuin olisit domina  ja poikaystäväsi joku alaikäinen

Vierailija
27/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma nainen 95kg...ja 175cm.

Itse olen 170cm ja paina 60kg. Mulla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa.

Mä rakastan sitä naista!

Vierailija
28/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätä tarkoitin. Sitä pidetään ihan normaalina että 180 senttinen mies ja 160 senttinen nainen painaa 100 kiloa.

Vierailija
29/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos miehesi painaa 60 kiloa niin hän ei ole laiha vaan normaalipainoinen. Sinä olet taas ylipainoinen pituutesi nähden. Ei se jos ulkoisesti luikun näköinen tee kenestäkään laihaa. Itse olen 172 ja painan noin 70 kiloa ja silti olen hoikka ulkonäöltäni.

En tiedä, mutta itse olen noin 170 cm ja painan vähän alle 80 kg ~77 kg eikä ole mitään ylimääräistä. Jos painaisin melkein 20 kg vähemmän olisin todella laiha. Mutta ihmiset on erilaisia. M28

Olet vissiin ammattibodari. 

Vierailija
30/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätä tarkoitin. Sitä pidetään ihan normaalina että 180 senttinen mies ja 160 senttinen nainen painaa 100 kiloa.

Kyllä naisen mittoihin itsensä päästänyt mies on tehnyt sen tarkoituksella. Hän on alitajuisesti tavoitellut naisen roolia tai betamiehen asemaa.

Vierailija
31/31 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän ne ovat. Painoindeksisi on reilusti ylipainon puolella, joten jos ylimääräistä ei ole, niin taidat olla melko skrode ja lihaksikas kaveri. Vähennät lihakset normaalitasolle ja ruumiinrakennetta sirommaksi, niin 60 kiloa on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan